მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თბილისის N92 სკოლის III(2) კლასში სოციალური პროექტი „თოჯინა“ განხორციელდა.
პროექტი შედგებოდა რამდენიმე ეტაპისგან. პირველ ეტაპზე ბავშვებმა მოიძიეს ინფორმაცია თამაშის შესახებ, გაიგეს თუ რამხელა მნიშვნელობა აქვს თამაშს ადამიანის განვითარებისთვის. გამოკითხვის შედეგად გამოვლინდა, რომ ყველაზე პოპულარული სათამაშო არის თოჯინა. გოგონების უმრავლესობა უპირატესობას თოჯინით თამაშს ანიჭებდა. მეორე ეტაპზე ბავშვებმა მოიძიეს ინფორმაცია თოჯინების შესახებ. გაიგეს თუ საიდან იწყება თოჯინის შექმნის ისტორია, რომელ წელს გამოიგონეს პირველი თოჯინა და როგორ განვითარდა წლების განმავლობაში. მესამე ეტაპზე მოსწავლეები თბილისის მერიის მუზეუმების გაერთიანების საგანმანათლებლო სივრცეს ესტუმრნენ, პროგრამაზე - „მსოფლიო თოჯინების ისტორია“, სადაც სხვადასხვა ქვეყნის თოჯინები დაათვალიერეს, მოისმინეს მათი ისტორიები და ნახეს საინტერესო პრეზენტაცია. ექსკურსია დამთავრდა საგანმანათლებლო აქტივობით - „თოჯინის დამზადება“.
„პროექტი ძალიან სახალისო და საინტერესო იყო. ბავშვები ხალისით ასრულებდნენ უნიჭიერესი მეთოჯინე ბაჩო ცანავას მითითებებს და საკუთარი ფანტაზიით ქმნიდნენ თოჯინებს. მათ წარმოადგინეს განსხვავებული ვარიანტები, რამაც უფრო საინტერესო გახადა პროექტი. პროექტის მიზანი იყო ბავშვების ყურადღება კომპიუტერული თამაშებიდან გადაეტანათ სათამაშოებით თამაშზე და მათ უფრო მეტი ინტერესი გამოეჩინათ ამ კუთხით“ - აღნიშნა სკოლის წარმომადგენელმა.
პროექტს ნინო ომარაშვილი ხელმძღვანელობდა.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ცენტრის განცხადებაში განსაზღვრულია თითოეული საგნის მაქსიმალური ქულა და საგამოცდო დროის ხანგრძლივობა
2025-2026 სასწავლო წლიდან სკოლებში დაფინანსების ახალი მოდელი ამოქმედდება - შეირჩევა საპილოტე სკოლები
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
აღსანიშნავია, რომ მსგავსი აქტივობები და ღონისძიებები მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებას ხელს უწყობს
„არც მე გადავწყვეტდი პედაგოგობას, რომ არ მენახა, რატომ ეძებდნენ ბიჭ კადრს...“
ბოლო ერთი კვირის აქტივობები მნიშვნელოვანია იმისთვის, რომ მოსწავლეებმა განიცადონ საერთო საახალწლო სიხარული...