მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თერჯოლის N1 საჯარო სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელმა ასმათ ჩიტორელიძემ, VI ბ კლასში თემაზე - ,,მიუსაფარი ცხოველები, ძაღლები“ სოციალური პროექტი განახორციელა.
სკოლის წარმომადგენლის თქმით, პროექტის ფარგლებში მოსწავლეებმა მასწავლებლის ორგანიზებით არაერთი საინტერესო აქტივობა განახორციელეს: პირველ ეტაპზე ჩაუღრმავდნენ პრობლემის არსს; მოიძიეს და გადაამუშავეს პრობლემასთან დაკავშირებული უამრავი ინფორმაცია; გაეცნენ რაიონის მცხოვრებთა აზრსა და პოზიციას საკითხთან მიმართებაში; შეხვდნენ რაიონის სხვადასხვა დაწესებულების მუშაკებს და გაიგეს მათი დამოკიდებულება აღნიშნულ საკითხთან დაკავშირებით; შექმნეს არაერთი რესურსი პროექტის საჭიროებიდან გამომდინარე; თავიანთი ცოდნა და გამოცდილება ამ კუთხით არსებულ საფრთხეებსა და რისკებზე გაუზიარეს სხვებსაც. პროექტში, ასევე, ჩართული იყვნენ მეექვსე კლასის მოსწავლეთა მშობლები, სხვადასხვა კლასის მოსწავლეები.
პროექტი მიმდინარეობდა ოთხი თვის განმავლობაში (ნოემბერი-მარტი) და იგი წარმატებით დასრულდა.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
რა შემთხვევაში მიიჩნევა სწავლის შედეგი მიღწეულად
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს
სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ
მოსწავლეების ფანტაზია უსაზღვროა და საჩუქარს, ძირითადად, ადრესატის გემოვნებიდან გამომდინარე არჩევენ