მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
პროფესიული განათლების განვითარების დეპარტამენტის უფროსის ირინა წეროძის განაცხადებით, ზრდასრულთა გადამზადების პროგრამაზე ჩარიცხვას კოლეჯები ინდივიდუალურად განსაზღვრავენ. ამასთან, განსხვავებულია სწავლების პერიოდიც.
როგორც წეროძემ აღნიშნა, ამ ეტაპზე გამოცხადებული პროგრამების ხანგრძლივობა თვენახევრიდან 3 თვემდე გაგრძელდება.
„აპლიკანტების მიღება განხორციელდება განსხვავებული ფორმით. მნიშვნელოვანია ის, რომ გასაუბრება იქნება ტესტირება თუ მიღება - ნებისმიერი პროცედურა განხორციელდება თავად კოლეჯის მიერ. შესაბამისად, მნიშვნელოვანია ვებ-გვერდზე განთავსებულ ინფორმაციას სრულად გაეცნოს აპლიკანტი, სადაც ის მიიღებს ინფორმაციას თუ რა პროცედურების მიხედვით მოხდება პროგრამაზე ჩარიცხვა.
ასევე მნიშვნელოვანია ის წინაპირობები, რომელიც ეხება ასაკობრივ ზღვარს. რაც შეეხება პროგრამების ხანგრძლივობას, პროფესიული გადამზადების პროგრამების სპეციფიკიდან გამომდინარე ხანგრძლივობა განსხვავებულია. ამ ეტაპზე გვაქვს, როგორც თვენახევრიანი პროგრამა, ისე სამთვიანი. თუმცა ზოგადად მოკლევადიანი პროგრამების ხანგრძლივობა შესაძლებელია იყოს 6 თვე“,- განაცხადა ირინა წეროძემ.
პროფესიული განათლების განვითარების დეპარტამენტის უფროსმა ასევე აღნიშნა, რომ წლის განმავლობაში პროგრამებზე 3 ათასამდე მსურველს ელოდებიან.
„ჯამურად წლის განმავლობაში 3 000-მდე მსურველს ველოდებით. მოგეხსენებათ, სამინისტრო აფინანსებს გარკვეულ მიმართულებებს. შესაბამისად, ამ აქტივობებისთვის ბიუჯეტში გამოყოფილია 2 მილიონი ლარი, რომელიც წელს შეგვიძლია სრულად დავხარჯოთ ზრდასრულთა გადამზადების პროგრამებზე“,-განაცხადა ირინა წეროძემ.
კითხვაზე აქვს თუ არა აღნიშნული პროგრამების გავლის შემდგომ აპლიკანტებს დასაქმების გარანტია, წეროძე აცხადებს, რომ სრული გარანტია არ არსებობს.
„პროგრამის დიზაინი ეფუძნება კომპანიების დამსაქმებლების მოთხოვნას, შესაბამისად, ამ პროგრამაში ჩართული ადამიანების დასაქმების შესაძლებლობა და შანსები გაცილებით მაღალია, თუმცა, არც ერთი კომპანია სრულ დასაქმებაზე გარანტიას ნამდვილად არ იძლევა“,-განაცხადა ირინა წეროძემ.
ასევე იხილეთ: პროფესიული მომზადება-გადამზადების პროგრამებზე რეგისტრაცია დაიწყო
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
რა შემთხვევაში მიიჩნევა სწავლის შედეგი მიღწეულად
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს
სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ
მოსწავლეების ფანტაზია უსაზღვროა და საჩუქარს, ძირითადად, ადრესატის გემოვნებიდან გამომდინარე არჩევენ