სიახლეები
ეტალონი

„ეს გადაწყვეტილება ჩვენი სკოლის ბავშვებისთვის უმნიშვნელოვანესია“- ვაკე „ეტალონის“ ფინალში ორი მონაწილით წარსდგება
20-05-2019
-
+


საქართველოს ეროვნული ინტელექტ- ჩემპიონატი გამორჩეული ახალგაზრდების მონაწილეობით განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროში ჩატარდა, სადაც "ვაკის ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა.

მონაწილეებს მრავალრიცხოვანი გულშემატკივარი, სკოლის დირექტორები, მასწავლებლები, მშობლები და მეგობრები ამხნევებდნენ.

„ვაკის ეტალონი მოსწავლის“ ტიტული თბილისის N199 საჯარო სკოლის XI კლასის მოსწავლემ მარიამ ტყეშელაძემ მოიპოვა:

„ეტალონში“ მონაწილეობა წელს პირველად მივიღე. ძალიან ბედნიერი ვარ დღევანდელი გამარჯვებით, რადგან სიხარულთან ერთად ეს ტიტული არის ძალიან დიდი მოტივაცია. ვფიქრობ ერთადერთი წარმატების ფორმულა არის სწავლა. ეს არის ის, რაც გვეხმარება მივაღწიოთ წარმატებას“.

თბილისის N199 საჯარო სკოლის ისტორიის მასწავლებელმა დიანა არჯევანიძემ, რომელიც ამავდროულად სკოლის „ეტალონის“ პედაგოგია, მოსწავლეთა ჩართულობაზე ისაუბრა:

„მოხარული ვარ იმით, რომ ჩვენს ბავშვებს ძალიან დიდი მოტივაცია აქვთ. აქტიურად იყვნენ წელსაც ჩართული ამ პროექტში და ძალიან მიხარია, რომ პირველი და მეორე ადგილი სწორედ ჩვენმა ბავშვებმა დაიკავეს. მივულოცავ კიდევ ერთხელ და წარმატებებს ვუსურვებ მათ. აქვე, მინდა მადლობა ვუთხრა „ეტალონს“ ამ არაჩვეულებრივი პროექტისთვის და შესაძლებლობისთვის“.

„ეტალონმა“ კიდევ ერთხელ დაამტკიცა, რომ შეზღუდული შესაძლებლობები არ არსებობს. ჩემპიონატის ისტორიაში პირველად პროექტს სმენადაქვეითებული მონაწილეები ჰყავდა. თბილისის N203 სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეთა საჯარო სკოლა ჩემპიონატში წელს პირველად ჩაერთო. "ეტალონის" ავტორისა და წამყვანის გოჩა ტყეშელაშვილის გადაწყვეტილებით ჯესიკა კურბატოვა მშობლიურ სკოლასა და რაიონს პროექტის ფინალშიც წარადგენს:

„ჩემთვის პირველი იყო ეს პროექტი. ძალიან ემოციურია დღევანდელი დღე. იყო ერთგვარი გამოწვევა, რომელიც ვფიქრობ, დავძლიე წარმატებით და ძალიან მიხარია, რომ მომეცა საშუალება საკუთარი თავი და შესაძლებლობები პროექტის ფინალშიც გამოვცადო“.

თბილისის N203 საჯარო სკოლის ჟესტური ენის პედაგოგმა ლეკუნა ჯაფოშვილმა, რომელიც ამავე სკოლის თარჯიმანია, მოსწავლეებისთვის პროექტის როლზე ისაუბრა:

„ჩვენი სკოლის მოსწავლეები ხშირად ხვდებიან საზოგადოებაში მნიშვნელოვან ბარიერებს. ერთ- ერთი არის ენობრივი ბარიერი, რადგან მათ უწევთ ურთიერთობა ჟესტების ენაზე. თუმცა დღესდღეისობით ასეთი პროექტებით, როგორიც „ეტალონია“, მარტივად ხდება მათი ინტეგრირება საზოგადოებაში. ამდენად, ეს პროექტი ძალიან მნიშვნელოვანია ჩვენთვის. მინდა მადლობა ვუთხრა „ეტალონს“ იმ დიდი შესაძლებლობებისთვის, რასაც ის გვთავაზობს“. 

თბილისის N203 საჯარო სკოლის დირექტორმა ნინო მეტრეველმა პროექტის მნიშვნელობაზე ისაუბრა:

„პირველ რიგში მინდა ძალიან დიდი მადლობა ვუთხრა „ეტალონის“ მთლიან შემოქმედებით გუნდს ამ დიდი შესაძლებლობისთვის. ძალიან მიხარია, რომ ჩვენი სკოლა წელს უკვე ჩაერთო ამ მასშტაბურ ღონისძიებაში და ვფიქრობ, ჩვენმა ბავშვებმა ღირსეულად გაართვეს თავი დღევანდელ ამ გამოწვევას და უდიდესი საჩუქარი მიიღეს პროექტის ფინალში მონაწილეობის შესაძლებლობის სახით. ეს გადაწყვეტილება ჩვენი სკოლის ბავშვებისთვის უმნიშვნელოვანესია. ვფიქრობ, დღევანდელი დღე იყო ძალიან დიდი მოტივაცია ჩვენი ბავშვებისთვის. მათ შეძლეს საკუთარ თავთან მუშაობის შედეგად გადაელახათ უდიდესი ბარიერი, მოსულიყვნენ აქ, გამოეცადათ საკუთარი შესაძლებლობები და ვიცი, მათ უკვე აღარ შეეშინდებათ ასეთი გამოწვევების და უფრო აქტიურად ჩაერთვებიან მსგავს პროექტებში“.

დღევანდელ შეჯიბრში გამარჯვებულმა „ვაკის ეტალონი მოსწავლის“ ტიტული და საქართველოს ეროვნული ინტელექტ- ჩემპიონატის გრანდიოზულ ფინალში მონაწილეობის უფლება მოიპოვა.

„ეტალონი“ 2018-2019 სასწავლო წელს საქართველოს ყველა ქალაქსა და მუნიციპალიტეტს ესტუმრა და „ეტალონი მოსწავლეები“ ადგილზევე გამოავლინა.

იხილეთ ფოტოები:


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის საბჭო სხდომას 27 დეკემბერს გამართავს 

სტუდენტების 2 კატეგორია, რომელიც 500 და 700 ლარით დაფინანსდება - მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტი

რატომ უნდა დაიწეროს ნიშნები სკოლაში - მოსწავლის შეფასების მიზნები, პრინციპები, ამოცანები

პიროვნება

„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“

„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“

სპორტული შეჯიბრებები, რადგან ამ დროს იქმნებოდა საუკეთესო, პოზიტიური თანამშრომლობითი გარემო და მიყალიბდებოდა ემპათიის უნარი თანატოლის მიმართ 

ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი მიზანდასახულნი, შრომისმოყვარენი და შემოქმედებითნი არიან
სკოლები

მათ იცეკვეს, იმღერეს, სიტყვა წარმოთქვეს და შემოდგომაზე ვრცლად ისაუბრეს

არმატებულ სპორტსმენებს სკოლაში მოსწავლეებმა და პედაგოგებმა საზეიმო დახვედრა მოუწყვეს

 ღონისძიებას მასწავლებლები:  ლალი წულაია და ელენე სიხარულიძე, ხელმძღვანელობდნენ 

საინტერესო

6 ყველაზე რთული გამოცდა მსოფლიოში

მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა 

ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე

AI განმარტებით, მასწავლებლის ჩაცმულობა მაინც დამოკიდებულია სკოლის კულტურასა და პოლიტიკაზე 

სიახლეები
საზოგადოება