კონკურსი მიზნად ისახავდა მოსწავლეთა წინარე ცოდნის გააქტიურებას; ჯანსაღი კონკურენციის უნარების ჩამოყალიბებას; ინტელექტუალური დონის, ერუდიციის, მოტივაციის ამაღლებასა და სასკოლო ცხოვრების გამრავალფეროვნებას.
როგორც ინტელექტუალური თამაშის ორგანიზატორმა, ისტ-ისა და ინგლისური ენის პედაგოგმა ნორაირ მისკარიანმა აღნიშნა, ამ ტიპის აქტივობისას მოსწავლეები ურთიერთობენ ერთმანეთთან; სწავლობენ გუნდურ მუშაობას, რესურსის გამოყენებას, მათთვის უცნობ, ახალ ელემენტებს, რისკის გაწევასა და გადაწყვეტილებების მიღებას.