მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
შეფასებისა და გამოცდების ეროვნულმა ცენტრმა რამდენიმე დღის წინ გამოაქვეყნა 2019 წლის მასწავლებელთა კომპეტენციის დადასტურების გამოცდაზე საგნის/პროფესიული უნარების ტესტის მაქსიმალური ქულები და საგამოცდო დროის ხანგრძლივობა.
აღსანიშნავია, რომ ზოგიერთი საგანში გამოცდა (მაგალითად უცხოური ენა, დაწყებითი საფეხური (I-IV) მათემატიკა (I-VI) და ა.შ) დაყოფილია რამდენიმე ნაწილად.
აპლიკანტების ნაწილი, რომლებსაც მასწავლებლობის დაწყება სურთ, დაინტერესდა როგორ უნდა გამოითვალონ ბარიერი ისეთი საგნის ჩაბარების დროს, რომელიც რამდენიმე ნაწილისგან შედგება.
მაგალითად, ერთ-ერთი აპლიკანტის მიერ ცენტრისთვის დასმული კითხვა იყო: „მათემატიკის გამოცდა (I-VI) კლასებისთვის ორ ნაწილიანია და მაქსიმალური ქულა 65-ია. მაინტერესებს ორივე ნაწილში ერთად უნდა გადავლახო 61% თუ ორივე ნაწილში ცალ-ცალკე ბარიერებია და შესაბამისად თითოეულში უნდა გადავლახო 61%?“
შეფასებისა და გამოცდების ეროვნულ ცენტრში აღნიშნულ კითხვაზე საპასუხოდ აცხადებენ: „თუ არ ხართ პრაქტიკოსი მასწავლებელი, მთლიანი ტესტის 60%-იანი ბარიერი უნდა დაძლიოთ (60%-ზე მეტი), აქედან 8 ქულა აუცილებლად უნდა აიღოთ ანალიტიკურ წერაში“.
ცნობისთვის, მათემატიკის (I-VI) გამოცდა შედგება ორი ნაწილისგან - პროფესიული ცოდნისგან, რომლის მაქსიმალური ქულა 47-ია და აკადემიური უნარებისგან, რომლის მაქსიმალური ქულაც 18-ია. საერთო ჯამში, გამოცდის მაქსიმალური ქულა 65-ია, ხოლო გამოცდის ხანგრძლივობა 5 საათი.
იხილეთ ასევე: 2019 წლის მასწავლებელთა კომპეტენციის დადასტურების გამოცდის ხანგრძლივობა და მაქსიმალური ქულები ცნობილია
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ცნობილია, რომელი უმაღლესის ავტორიზაციის ხელახალი განხილვა იქნება 27 დეკემბერს
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მოსწავლეების ნამუშევრები მრავალფეროვანი და საინტერესო გახლდათ, მნახველთა დიდი მოწონებაც დაიმსახურა და რეალიზებაც წარმატებით მოხერხდა
აღსანიშნავია, რომ მსგავსი გასვლითი აქტივობები მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებასა და მოტივაციის ამაღლებას ხელს უწყობს
დღეს, განვიხილავთ იდეებს, რომლებიც მოსწავლეებს სიამოვნებას მიანიჭებს და ბუნებასაც დაიცავს
ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა - ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა
ბოლო ერთი კვირის აქტივობები მნიშვნელოვანია იმისთვის, რომ მოსწავლეებმა განიცადონ საერთო საახალწლო სიხარული...