მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მასწავლებლებს, რომლებიც ჩართულები იქნებიან „ახალი სკოლის მოდელის“ ქვეპროგრამაში 6 კრედიქტულა მიენიჭებათ - აღნიშნულის შესახებ მასწავლებლის პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემის შესახებ ახალ დადგენილებაში წერია.
ამასთან, დადგენილების მიხედვით, პრაქტიკოსი, უფროსი და წამყვანი მასწავლებლები, რომლებიც ქვეპროგრამაში არიან ჩართული, გარკვეული აქტივობებისგან თავისუფლდებიან.
„2018-2019 სასწავლო წელსა და 2019-2020 სასწავლო წლის პირველ სემესტრში საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის მინისტრის 2019 წლის 18 იანვრის №48 ბრძანებით დამტკიცებული „განათლების რეფორმის ხელშეწყობის“ პროგრამის „ახალი სკოლის მოდელის“ ქვეპროგრამაში (შემდგომში – ქვეპროგრამა) მონაწილე სქემაში ჩართულ მასწავლებლებს ქვეპროგრამაში მონაწილეობისთვის მიენიჭებათ 6 კრედიტქულა.
ამასთან, ქვეპროგრამაში მონაწილე:
ა) პრაქტიკოსი მასწავლებლები, რომლებსაც ამ დადგენილების ძალაში შესვლამდე არ ექნებათ გავლილი გაკვეთილზე დაკვირვება უფროსი მასწავლებლის სტატუსის მოსაპოვებლად, გათავისუფლდებიან გაკვეთილის/გაკვეთილების ჩატარების ვალდებულებისგან;
ბ) უფროსი მასწავლებლები, რომლებსაც ამ დადგენილების ძალაში შესვლამდე არ ექნებათ გავლილი გარე დაკვირვება წამყვანი მასწავლებლის სტატუსის მოსაპოვებლად, გათავისუფლდებიან გარე დაკვირვების განხორციელების ვალდებულებისგან;
გ) უფროსი მასწავლებლები, რომლებსაც ამ დადგენილების ძალაში შესვლამდე არ ჩაუტარებიათ სამოდელო გაკვეთილი წამყვანი მასწავლებლის სტატუსის მოსაპოვებლად, გათავისუფლდებიან სამოდელო გაკვეთილის/გაკვეთილების ჩატარების ვალდებულებისგან;
დ) წამყვანი მასწავლებლები, რომლებსაც ამ დადგენილების ძალაში შესვლამდე არ ჩაუტარებიათ სამოდელო გაკვეთილი/გაკვეთილები, მენტორის სტატუსის მოსაპოვებლად გათავისუფლდებიან სამოდელო გაკვეთილის ჩატარებისგან“, - აღნიშნულია დოკუმენტში.
ასევე იხილეთ: „ახალი სკოლის მოდელის“ განხორციელება საქართველოს 50 სკოლაში იწყება
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
KIU და ნეაპოლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი ერთობლივ საგანმანათლებლო პროგრამებს განახორციელებენ
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მოსწავლეების ნამუშევრები მრავალფეროვანი და საინტერესო გახლდათ, მნახველთა დიდი მოწონებაც დაიმსახურა და რეალიზებაც წარმატებით მოხერხდა
აღსანიშნავია, რომ მსგავსი გასვლითი აქტივობები მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებასა და მოტივაციის ამაღლებას ხელს უწყობს
ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა - ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა