მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ხულოს მუნიციპალიტეტის ჩაოს საჯარო სკოლის მე-3 კლასში ჩატარდა სამოდელო გაკვეთილი ქართულ ენაში.
გაკვეთილის თემა: კვირა დღე ტყეში
გაკვეთილის ტიპი: სამოდელო
მასწავლებელი: ლეილა მჟავანაძე
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეები გაკვეთილის მსვლელობისას, მასწავლებლის დახმარებით შეძლებენ მარტივი ტიპის საინფორმაციო ტექსტში პრობლემის გამოკვეთას, დისკუსიის საფუძველზე მარტივად გააანალიზებენ ამ პრობლემით გამოწვეულ რისკებს და შეძლებისდაგვარად დასახავენ პრობლემის გადაჭრის გზებს.
გაკვეთილი საინტერესოდ წარიმართა, თანმიმდევრული იყო და მიზანს მიაღწია. მასწავლებელმა გაკვეთილის დასაწყისში მოსწავლეებს უჩვენა ფოტო კოლაჟი, რომელიც ასახავდა ამ კლასის ბუნებაში, პიკნიკზე ყოფნას. მოსწავლეებმა გაიხსენეს ბუნებაში ქცევის წესები, რომლებიც შეისწავლეს ტყეში პიკნიკზე ყოფნისას და გაიაქტიურეს წინარე ცოდნა საგაკვეთილო თემის ირგვლივ.
მოსწავლეებმა წაიკითხეს მარტივი საინფორმაციო ხასიათის ტექსტი და მოინიშნეს მათთვის უცნობი სიტყვები, შემდეგ გამოთქვეს სავარაუდო ვარიანტები სიტყვების მნიშვნელობების შესახებ, ერთმანეთის დახმარებით შეეცადნენ კონტექსტის მიხედვით აეხსნათ უცნობი სიტყვები, სადაც ჩანდა თუ როგორ დახვეწილი აქვთ სოციალური უნარი.
მოსწავლეებმა ინსტრუქციების ჩვენების შემდეგ წყვილში შეასრულეს საკლასო დავალებები, საიდანაც ჩანდა ამ ასაკში, როგორ აქვთ განვითარებული მოსწავლეებს თანამშრომლობითი უნარი. შეძლეს აზრთა გაცვლა-გამოცვლა, ჰქონდათ თავიანთი მოსაზრებების არგუმენტირებულად გამოთქმის საშუალება. ჩანდა თუ რაოდენ დახვეწილი იყო ამ ასაკის მოსწავლეებში მსჯელობის, მოსმენისა და განსხვავებული აზრის მიღების უნარი. ისინი ინაწილებდნენ ფუნქციებს და ერთად ასრულებენ დავალებას.
სწორად შეაფასეს და გააანალიზეს მათი ჩართულობა და შესაძლებლობები, ამ ერთ კონკრეტულ გაკვეთილზე ჩანდა, რომ თვითშეფასებისა და ობიექტურობის უნარი კარგად ჰქონდათ განვითარებული.მიუხედავად იმისა, რომ მოსწავლეთა ასაკი პრეოპერაციულ სტადიას მოიცავს, მათი აზროვნება და ინტელექტი აღემატებოდა აღნიშნულ სტადიას.
გაკვეთილი იმდენად ბუნებრივი იყო, რომ შეფასების ჯგუფის წევრების მოლოდინს გადააჭარბა, მათ ნახეს ბავშვები რა კარგად ფლობდნენ ბლუმის ტაქსონომიას, მოსწავლის ეთიკისა და ქცევის წესებს, აქტიური მოსმენის კულტურა კი თვალშისაცემი იყო.
გაკვეთილის დასაწყისში მოსწავლეებმა გამოკვეთეს მათი მოლოდინები, რომლებიც დასასრულს გამოჩნდა, თუ როგორ გამართლდა.
მათ კარგად აქვთ განვითარებული კრიტიკული აზროვნების უნარიც, რომელიც ხელს შეუწყობს მომავალში, როგორ დაიმკვიდრონ ცხოვრებაში საკუთარი ადგილი.
ბოლოს იპოვეს პრობლემის გადაჭრის გზები , დაამზადეს ლოზუნგები, რომელზეც ასახული იყო თუ რა პრევენციული ზომების გატარებაა საჭირო ეს პრობლემა, რომ აღმოვფხვრათ.
ჩაოს საჯარო სკოლის დირექტორმა ბატონმა იოსებ აბულაძემ და შეფასების ჯგუფის წევრებმა მადლობა გადაუხადეს დაწყებითი კლასის პედაგოგს ქალბატონ ლეილა მჟავანაძეს ასეთი საინტერესო გაკვეთილის ჩატარებისათვის, წინსვლა და წარმატებები უსურვეს მომავალში.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
და თქვენ როგორ ატარებთ არდადეგებს თქვენს შვილებთან ერთად?
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
„სკოლის დირექცია მადლობას უხდის კლუბ „ბაზისის" ლიდერს საინტერესო აქტივობისთვის“
მოსწავლეებმა, პედაგოგებთან ერთად, მშობლიურ სკოლასა და სრულიად საქართველოს მიულოცეს 2025 წლის შემობრძანება
და თქვენ როგორ ატარებთ არდადეგებს თქვენს შვილებთან ერთად?