მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თბილისის 94-ე საჯარო სკოლის 3/8 კლასს ნესტლეს გლობალური პროგრამა „ჯანმრთელი ბავშვების“ მიერ შექმნილი წიგნის ავტორები ეწვივნენ: ექიმი პედიატრი თამარ მანჯავიძე და მწერალი, პუბლიცისტი კობა ჭუმბურიძე.
შეხვედრას ესწრებოდნენ სკოლის მოამაგე, ყველასთვის საყვარელი დირექტორი ქალბატონი ნინო გახარია, ვისი მონდომებითაც დაიგეგმა მხიარული გაკვეთილი და დირექტორის მოადგილეები: ეკა ლიჩელი და ეკა სიმსივე. ისინი მუდმივად მხარში უდგანან და იზიარებენ მასწავლებლების მიერ გადადგმულ სასიკეთო ნაბიჯებს.
გაკვეთილის მიზანი იყო ორი წლის განმავლობაში ნასწავლის მხიარული და გემრიელი შეჯამება, კერძოდ, ჯანსაღი პროდუქტების (ხილი-ბოსტნეული, ხორცეული, მარცვლეული, რძე და რძის ნაწარმი, ტკბილეული) სახეობების მიხედვით ჯგუფებად დაყოფილ მოსწავლეებს ესაუბრათ წარმოდგენილი ჯანსაღი პროდუქტების შემცველ ვიტამინებსა და მინერალებზე და ბოლოს შეექმნათ სხვადასხვა პროდუქტით მხიარული კერძები.
პატარა მზარეულები აღფრთოვანებით უყვებოდნენ სტუმრებს თითოეული კერძის შექმნის ისტორიას. კლასში გამოაცხეს საკუთარი რეცეპტით შექმნილი გემრიელი ორცხობილები.
სკოლის წარმომადგენლობა დიდი მადლობა უხდის ნესტლეს გლობალური პროექტის ყველა მონაწილეს, საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს ამ პროექტის მხარდაჭერისთვის; წიგნის „მხიარული გაკვეთილები კვებაზე“ თითოეულ ავტორს, რადგან საინტერესოდ შედგენილი წიგნით ბავშვებს პატარა ასაკიდანვე თამაშით შეასწავლეს ჯანსაღი ცხოვრების აუცილებელი წესები; ძვირფას სტუმრებს მობრძანებისა და პატარების გახარებისთვის; სკოლის ადმინისტრაციას - უდიდესი თანადგომისთვის; მშობლებს - მზრუნველობისა და დახმარებისთვის.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
დაფიქსირდა თუ არა მუნის შემთხვევები სკოლებსა და ბაღებში - etaloni.ge ოფიციალურ უწყებებს დაუკავშირდა
IZRUNE.GE ბათუმში! - წარმატებული მოსწავლეების დაჯილდოების საზეიმო ღონისძიება ამჯერად შავიზღვისპირეთში გაიმართა
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
„მათ არასოდეს დაავიწყდებათ ამ დღის ემოციები“
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე