სიახლეები
სკოლები, სამასწავლებლო

„საუკეთესო, რაც შეიძლება მამამ უსურვოს შვილს“ - გაიცანით დაწყებითი კლასის პედაგოგი თამაშის დიდაქტიკით
21-06-2019
-
+


მასწავლებლობამ იმდენად მონუსხა, რომ აგერ უკვე 37 წელია, ყოველ დღე დიდი სიხარულით შედის გაკვეთილზე...

ამბობს, რომ მენტალურად პრაქტიკოსი პედაგოგია და მისი მთავარი მიდგომა თამაშით დიდაქტიკაა, ასე უფრო თავისუფალი და შემოქმედებითია შემეცნება...

თბილისის N89 საჯარო სკოლის დაწყებითი კლასების პედაგოგმა, მერაბ გოგიამ წლების მანძილზე მოსწავლეებისა და მშობლების დიდი სიყვარული და ნდობა დაიმსახურა.

მან წელს სადამრიგებლო IV კლასი წარმატებული მომავლის გზაზე ემოციურად გააცილა და როგორც ბავშვებისთვის გამორჩეული მასწავლებელი, მოულოდნელი და საპატიო მედლით დაჯილდოვდა.

„ამ მედალს მნიშვნელოვანი ემოციური დატვირთვა აქვს. 65 წლის ასაკში ჩემთვის ამაზე დიდი პატივი არ არსებობს. მშობლებმა მოულოდნელად გადმომცეს სიმბოლური და საპატიო ჯილდო. ეს კლასი სასკოლო ცხოვრებაში მშობელთა აქტიური ჩართულობითა და ერთობლივი მუშაობით ყოველთვის გამოირჩეოდა. მათ შვილებს სკოლის პირველივე დღეებიდან ვხელმძღვანელობდი, ერთად მრავალი საინტერესო გაკვეთილი შევქმენით და მნიშვნელოვანი გამოცდილება დავაგროვეთ. თამაშ-თამაშით შემეცნების პროცესი ისე მიდის, რომ ვერც კი ხვდები, როგორ იზრდები და ვითარდები. მასწავლებლობა ღმერთის განგებაა და ჩემი მოსწავლეების შემხედვარე ბედნიერი ვარ,-“ აღნიშნა მერაბ გოგიამ.

- რას გულისხმობს თქვენეული თამაშით სწავლების მოდელი?

- ვფიქრობ, ბავშვების მრავალმხრივი განვითარებისა და საგაკვეთილო პროცესში ეფექტური ჩართულობისთვის ეს მიდგომა მნიშვნელოვანია. მოსწავლეებს შეუძლიათ ინტუიციურად იგრძნონ, რომ მათ შემეცნებითი თამაში ელით, ოღონდ არ იციან როდის, გაკვეთილის დასაწყისში, შუაში თუ ბოლოს ამას სპონტანურად მე ვწყვეტ. მთავარია, რომ აქვთ მოლოდინი და არიან ყურადღებით თუნდაც სიტუაციური აქტივობების დროს. ჩემთან ყოველი გაკვეთილი თამაშია, რა თქმა უნდა, იმდენად, რამდენადაც ეროვნული სასწავლო გეგმა იძლევა ამის საშუალებას. სკოლაში ძალიან კარგი დირექცია და კოლექტივი გვყავს, რომლებიც სასწავლო პროცესში ინოვაციური მიდგომების დამკვიდრებასა და სასკოლო ცხოვრების განვითარებაზე მუდმივად ზრუნავენ.

- რას უსურვებთ ხოლმე მოსწავლეებს, როდესაც ემშვიდობებით?

- ჩემს ბავშვებთან ურთიერთობა სასკოლო ღონისძიებების დაგეგმვის დროს მუდმივად მექნება, ყოველთვის მოვიკითხავ რას შვებიან, როგორ სწავლობენ. იციან, რომ თუ რამე დასჭირდებათ ჩემი იმედი უნდა ჰქონდეთ. მათ მშობლებთანაც აქტიურად გავაგრძელებ თანამშრომლობას. რა გითხრათ, ყველაფერ კარგს ვუსურვებ მათ, საუკეთესოს, რაც შეიძლება მამამ უსურვოს შვილს.

- IV კლასთან ემოციური დამშვიდობების შემდეგ ელით თუ არა პირველკლასელებს სექტემბრიდან?

- დიახ, უკვე მყავს ახალი სადამრიგებლო პირველი კლასი და მომავალი სასწავლო წლიდან მეტი ენთუზიაზმით შევუდგები მათთან მუშაობას.


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

არდადეგების დასრულების დრო ცნობილია - რომელ სკოლებს ეხებათ სააღდგომოდ 1 კვირიანი დასვენება 

დღეს, 20 აპრილს მართლმადიდებელი ეკლესია აღდგომის ბრწყინვალე დღესასწაულს აღნიშნავს

„უფლის ჯვარცმით კაცობრიობამ განაჩენი საკუთარ თავსაც გამოუტანა“...

პასქა ხატისპური არ არის - რა დატვირთვა აქვს ამ ორ სარიტუალო ნამზადს - ეთნოგრაფის განმარტება

პიროვნება

„სასწავლო წლის დასასრულს საბაზისო საგნებში გამოცდებს დავამატებდი“,- მუხრანას საჯარო სკოლის მასწავლებელი მედეა ჩალაური

„როცა მშობელი, მასწავლებელი და მოსწავლე ერთმანეთის გაგებას ისწავლის, მაშინ სკოლა ბედნიერების სივრცე გახდება“- კუშის საჯარო სკოლის დირექტორი

„ჩვენი მოსწავლეების ოცნებაა, სკოლაში ხალხური სიმღერისა და ქართული საგალობლების წრე გაიხსნას“ - ტობანიერის საჯარო სკოლის პედაგოგის გზავნილი

სკოლები

აქტივობას ხელმძღვანელობდა პედაგოგი მარიკა გიორხელიძე.

 ჯურუყვეთის N1 საჯარო სკოლაში მუსიკალურ-ლიტერატურული საღამო გაიმართა 

„წარმატებებს ვუსურვებთ მომავალშიც ჩვენს სასახელო სპორტსმენს“

ბოდბის საჯარო სკოლის მე-2 კლასის მოსწავლეებმა „საარსებო გარემოს მოდელი“ შექმნეს 

საინტერესო

მასწავლებელს მის დასახმარებლად რამდენიმე ხრიკის გამოყენება შეუძლია.

რა ხრიკები უნდა გამოიყენოთ მოსწავლესთან, რომელსაც დამახსოვრება უჭირს? - რჩევები მასწავლებლებისთვის 

სიახლეები
საზოგადოება