მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თბილისის N133 სკოლის გუნდი პროექტ „ციფრული სკოლა საქართველოს“ გამარჯვებული გახდა.
შემაჯამებელი კონფერენცია ბათუმში ჩატარდა და N133 სკოლის გუნდი გამარჯვებულია.
მაგთის სპონსორობით ჩატარებულ პროექტს, რომელიც თანამედროვე, ინოვაციური მომავლის კლასის გამოვლენას ისახავდა მიზნად, სკოლის ლიდერთა ჯგუფმა 5 თვიანი დაუღალავი შრომით, თავისი კრეატიულობითა და ენთუზიაზმით საჩუქრად გაუკეთა სკოლას.
სასექტემბროდ სკოლის აღსაზრდელებს გრანდიოზული სიურპრიზი ელოდებათ.
„აი, ვინ არიან ჩვენი სკოლის საამაყო ციფრული ლიდერები, ყველაზე შეუპოვრები და მიზანდასახულები... სკოლის დირექტორი:ლიანა ფუტკარაძე, პედაგოგები: ქეთევან დანელია, ხათუნა შაქარიშვილი, ნინო ჩიტოშვილი, ელზა ლაბაძე, ნანა ზურებიანი, ნუკრი ებრალიძე. ჩვენი ოქროს ბიჭები: „ციფრული ელჩები“ 12-ე კლასელები: გიორგი შონია და ნიკა ლაშქარაშვილი.
„ციფრული ლიდერები მადლობას უხდიან მაია ჩალაბაშვილს ნინო ქვრივიშვილს, ჩვენ საუკეთესო მამოტივირებელ ტრენერებს მეგი კაპანაძეს და დიმიტრი პოპოვს დახმარებისა და თანამშრომლობისთვის. გილოცავთ ყველას. შრომას ყოველთვის აქვს ფასი, ჩვენ ასე სწრაფად გონივრულად და ეფექტურად ვპასუხობთ გამოწვევების.“ - აცხადებს სკოლის წარმომადგენელი.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
იანეულის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა წაიკითხეს საჯაროდ კითხვის დღესთან დაკავშირებით იგავ-არაკები წაიკითხეს და განიხილეს
ხელფასი 6570 ლარია - დირექტორის მოადგილის თანამდებობაზე კონკურსს განათლების ხარისხის განვითარების ცენტრი აცხადებს
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მოზარდებმა ნახეს სცენაზე გაცოცხლებული ნოდარ დუმბაძის ერთ-ერთი შესანიშნავი ნაწარმოები
ჩხორიის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა ხელოვნური ინტელექტის დახმარებით შექმნეს ვიდეო დავით აღმაშენებელზე
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე