მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ტვინს ისეთივე ვარჯიში სჭირდება, როგორც ნებისმიერ კუნთს. უფროსები, ხშირად, ცდილობენ ბავშვს რამე დააზეპირებინონ და ამით განუვითარონ მეხსიერება. ასეთი ხერხი, რა თქმა უნდა, დადებით შედეგს იძლევა, თუმცა, მეხსიერების გასაუმჯობესებლად არსებობს სხვა ეფექტური მეთოდებიც:
პითაგორას მეთოდი
ყოველ საღამოს, ძილის წინ, დაწვრილებით გაიხსენეთ განვლილი დღე: იმ ადამიანების სახელები, გვარები, ტელეფონის ნომრები, რომლებთანაც შეხვედრა გქონდათ; გაიხსენეთ საუბრების შედეგები, შეცვალეთ მოვლენები დადებითად, თუ ისინი უარყოფით კონტექსტში განხორციელდა; იპოვნეთ საკუთარი დადებითი ქმედებები. ასეთი მეთოდი კარგ ზეგავლენას ახდენს ცნობიერებასა და მეხსიერებაზე.
მეხსიერების გაუმჯობესებისთვის კარგია, ასევე, ერთგვარი ”დეტექტივობანას” თამაში: სეირნობის, ან შესვენების დროს ყურადღება გაამახვილეთ თქვენს გარშემო არსებულ ყოველ წვრილმანზე: დააკვირდით საგნებს, მოუსმინეთ ბგერებს. წარმოიდგინეთ, რომ გამომოძიებელი ხართ და ძალზედ მნიშვნელოვან საქმეს იძიებთ. ამ თამაშში მნიშვნელოვანია ყოველი დეტალი. ეს ვარჯიში გახსნის აღქმის ყველა არხს და ეფექტი მოულოდნელი იქნება.
ეს მეთოდები გამართლებული იქნება იმ შემთხვევაში, თუ მას ყოველდღე გაიმეორებთ. ერთ თვეში უკვე გექნებათ შედეგი: მეხსიერება გაგიფართოვდებათ; შეძლებთ უფრო მეტი ინფორმაციის დამახსოვრებას და ადვილად ჩააბარებთ გამოცდებს.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ელექტრონული ჟურნალში სემესტრული ცვლილებების შეტანის ბოლო ვადა ცნობილია - ინფორმაცია მასწავლებლებისა და სკოლის ადმინისტრაციისთვის
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
ასევე მოსწავლეებმა შეასრულეს ფრანგული სიმღერა კინოფილმიდან „ჩარირამა“
აღსანიშნავია, რომ აღნიშნული კონკურსი საქართველოს საპატრიარქოსთან არსებული ახალგაზრდობის სულიერი და ინტელექტუალური განვითარების ცენტრმა გამოაცხადა
როგორც მე-9 კლასის მოსწავლე, ლუკა გვიყვება, ის და თავისი კლასი, რამდენიმე დღით, ბაკურიანში მიდიან
ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა - ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა