მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
აბიტურიენტების ნაწილი, რომლებმაც ენგურის ე.წ. გამშვები პუნქტის ჩაკეტვის გამო ერთიანი ეროვნული გამოცდების პირველ სესიაში მონაწილეობა ვერ მიიღეს, განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტრო სთხოვს, შესაძლებლობის მიხედვით, სხვა გამოცდებში აუცილებლად მიიღონ მონაწილეობა.
ამის შესახებ განათლების მინისტრის მოადგილემ, ირინა აბულაძემ ერთ-ერთ საგამოცდო ცენტრში - თბილისის N103 საჯარო სკოლაში ჟურნალისტებთან საუბრისას განაცხადა.
„ჩვენი ინფორმაციით, აბიტურიენტების ნაწილმა უკვე შეძლო ე.წ. საზღვარზე გადმოსვლა. დაახლოებით ნახევარი გადმოსულია. ყოველ დღე ველოდებით სიტუაციის გაუმჯობესებას. ენგურის ე.წ. გამშვები პუნქტის ჩაკეტვის გამო მოგეხსენებათ აბიტურიენტების გარკვეულ რაოდენობას პრობლემა შეექმნა.
ჩვენ ყველაფერს გავაკეთებთ იმისთვის, რომ მათ უმაღლესი განათლების მიღების შესაძლებლობა მიეცეთ. ამიტომ აბიტურიენტებს მოვუწოდებ, მიუხედავად იმისა მათ შეძლეს თუ არა პირველ გამოცდაზე გასვლა, აუცილებლად როგორც კი შესაძლებლობა იქნება შემდგომ გამოცდებში მიიღონ მონაწილეობა და ჩაერთონ გამოცდებში. ჩვენ დავაკვირდებით პროცესს და საბოლოო ჯამში მივიღებთ გადაწყვეტილებას როგორ და რა სქემით უზრუნველვყოფთ მათთვის განათლების ხელმისაწვდომობას“,-განაცხადა ირინა აბულაძემ.
2019 წლის ერთიანი ეროვნული გამოცდები ქართული ენისა და ლიტერატურის გამოცდით დღეს დაიწყო.
აღსანიშნავია, რომ ჩვენთან საუბრისას, დირექტორებმა აწ უკვე გასული სასწავლო წელიც შეაჯამეს
სკოლების სია, რომელთა საკითხებსაც ავტორიზაციის საბჭო განიხილავს
„სკოლაში დასაქმება მინდა, რადგან პერსპექტიულია“... - მასწავლებელთა გამოცდიდან გამოსული აპლიკანტები ტესტირების შესახებ საუბრობენ
„აბიტურიენტებს ვურჩევდი სჯეროდეთ საკუთარი თავის“
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს კვირიკეს N2 საჯარო სკოლის დირექტორი ინგა ქარცივაძე პასუხობს
სკოლაში თითოეული მოსწავლის ინტერესებზე მორგებული გარემოა შექმნილი
„მე არასდროს მიფიქრია საჯარო სკოლაში გადასვლაზე, დიდი და წარმატებული ოჯახის წევრი ვარ და ეს ძალიან მახარებს“
ესპანეთში, ბავშვები დაახლოებით 10-12 კვირა ისვენებენ, სკოლები ივნისის დასასრულს ასრულებენ სასწავლო პროცესს