მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ბათუმის N8 საჯარო სკოლის დაწყებითი კლასების მასწავლებელმა ნანა ზენაიშვილმა მე-4ე კლასში თემაზე - „ხალხური სიტყვიერების მნიშვნელობა“ პროექტი მოამზადა.
სკოლის წარმომადგენლის თქმით, თემაზე მუშაობა 2019 წლის 20 მაისიდან 11 ივნისამდე პერიოდს მოიცავდა.
„პროექტი მიზნად ისახავდა, მოსწავლეები უფრო ღრმად გაცნობოდნენ ხალხური სიტყვიერების მარგალიტებს. გაეზიარებინათ რამდენად საჭიროა თანამედროვე ახალგაზრდებისთვის ხალხური შემოქმედების ცოდნა. მოსწავლეები განივითარებდნენ სხვადასხვა უნარებს: შეფასების, თანამშრომლობის, პრობლემის გადაჭრის, ინფორმაციული ტექნოლოგიის გამოყენების, ასევე გაიაქტიურებენ შემოქმედებით უნარებს.
მოეწყო ოთხი შეხვედრა, კლასი დაიყო ჯგუფებად და თითოეულ ჯგუფს მიეცა თავისი დავალება და შესრულების ვადები. გზადაგზა ტარდებოდა მონიტორინგი და ამზადებდნენ შესრულებულ დავალებებს. ბოლოს შეჯამება გააკეთეს. მოსწავლეებმა წარადგინეს სლაიდ-შოუ, შექმნეს ფლაერი, გამოუშვეს გაზეთი, მოიტანეს მასალები მუზეუმიდან, ბიბლიოთეკიდან და სხვა. ბოლოს ჩატარდა შემაჯამებელი ღონისძიება, სადაც მოსწავლეებმა ხალხური შემოქმედება, საქართველოს კუთხეების მიხედვით, წარმოადგინეს. იგი ასახეს სიმღერებსა და ცეკვებში“,-აღნიშნავს სკოლის წარმომადგენელი.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
რომელ საგნებს უნდა მიეთითოს გაუქმება ან წაშლა და რა თარიღით უნდა ასახოთ საგანი, რომელც II სემესტრიდან ისწავლება
საახალწლო დეკორაციების დაშლა სკოლაში არის არა მხოლოდ ორგანიზაციული პროცესი, არამედ მნიშვნელოვანი სასწავლო გამოცდილება
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
კლუბური მუშაობის ფარგლებში, მოსწავლეები მრავალფეროვან აქტივობებში არიან ჩართულნი
საახალწლო დეკორაციების დაშლა სკოლაში არის არა მხოლოდ ორგანიზაციული პროცესი, არამედ მნიშვნელოვანი სასწავლო გამოცდილება