სიახლეები
სიახლეები

„ვერბალურში გასააზრებლად მარტივი ტექსტები შეგვხვდა“ - აბიტურიენტები ზოგადი უნარების გამოცდის მეორე დღეს I სესიის ტესტს აფასებენ
04-07-2019
-
+


ზოგადი უნარების გამოცდის მეორე დღეს I სესიის ტესტირებიდან გამოსული აბიტურიენტების ნაწილის თქმით, დღევანდელ გამოცდაზე უფრო რთული მათემატიკური ნაწილი იყო, ნაწილის შეფასებით კი ვერბალური გაუჭირდა.

გთავაზობთ აბიტურიენტების შეფასებებს:

„მათემატიკური ნაწილი უფრო რთულად მომეჩვენა. განსაკუთრებით ბოლოს ამოცანები გამიჭირდა. ვერბალური ნაწილი უფრო მარტივი იყო. დროც მეყო და უკმაყოფილოც არ ვარ მათემატიკურისგან განსხვავებით“,-განაცხადა თბილისის N177 საჯარო სკოლის საგამოცდო ცენტრიდან გამოსულმა აბიტურიენტმა.

„რთული საკითხებია არ იყო, ძალიან მარტივი იყო. ოდნავ მათემატიკური იყო ცოტა რთული. ვერბალურში გასააზრებლად მარტივი ტექსტები შეგვხვდა“,-განაცხადა თბილისის N207 საჯარო სკოლის საგამოცდო ცენტრიდან გამოსულმა აბიტურიენტმა.

„ვერბალური არ გამჭირვებია ,უცხო სიტყვები თითქმის არ შემხვედრია. ალბათ, 3-4 სიტყვა იყო ისეთი, რომლის მნიშვნელობის გაგება გამიჭირდა. სხვა მხრივ, რთული არაფერი ყოფილა. ტექსტები იყო ერთი გლობალურ დათბობაზე და მეორე ტექნოლოგიურზე. რაც შეეხება მათემატიკურ ნაწილს, ეს უფრო რთული იყო, ბოლო დავალებები განსაკუთრებით“,-გვითხრა თბილისის N177 საჯარო სკოლის საგამოცდო ცენტრიდან გამოსულმა აბიტურიენტმა.

„ვერბალური ძალიან რთული იყო, იქიდან გამდინარე, რომ ტექსტზე ძალიან დიდი დაკვირვება იყო საჭირო. აბზაცებში უნდა დაგეჭირა სიტყვა და იმის მნიშვნელობა გეპოვა. მათემატიკური ნაწილი შედარებით მარტივი იყო. ზოგადად, ტესტი საშუალო სირთულის იყო“,- განაცხადა თბილისის N207 საჯარო სკოლის საგამოცდო ცენტრიდან გამოსულმა აბიტურიენტმა.

„ვერბალურში გლობალიზაციაზე შემხვდა ტექსტი. ისეთი სიტყვებიც არ ყოფილა, რომ ვერ გამეგო შინაარსი, მაგრამ დროის მხრივ გამიჭირდა. მინდოდა, უფრო მეტი დრო მქონოდა. მათემატიკურ ნაწილში ყველაზე მეტად ამოცანები გამიჭირდა, ბოლო დავალებები რაც არის“,- გვითხრა თბილისის N177 საჯარო სკოლის საგამოცდო ცენტრიდან გამოსულმა აბიტურიენტმა.

ასევე იხილეთ: ზოგადი უნარების გამოცდის მეორე დღეს I სესიაზე აბიტურიენტთა 3%-ზე მეტი არ გამოცხადდა


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

ბოლო ერთი კვირის აქტივობები მნიშვნელოვანია იმისთვის, რომ მოსწავლეებმა განიცადონ საერთო საახალწლო სიხარული... 

რა შემთხვევაში მიიჩნევა სწავლის შედეგი მიღწეულად

პიროვნება

მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა


 

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“

სკოლები

მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს 

სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ

გაკვეთილი უცხო ენის ოთხივე კომპონენტს - listening, speaking, reading and writing მოიცავდა

საინტერესო

ბოლო ერთი კვირის აქტივობები მნიშვნელოვანია იმისთვის, რომ მოსწავლეებმა განიცადონ საერთო საახალწლო სიხარული... 

მოსწავლეების ფანტაზია უსაზღვროა და საჩუქარს, ძირითადად, ადრესატის გემოვნებიდან გამომდინარე არჩევენ

როგორ მოვრთოთ საკლასო ოთახი ორიგინალურად ნაკლები ხარჯებით?

რატომ და როდიდან ვრთავთ ნაძვის ხეს საახალწლოდ?

ხელოვნური თოვლი და საახალწლო ვულკანი არის მარტივი, სახალისო და შემოქმედებითი ექსპერიმენტები

სიახლეები
საზოგადოება