მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ზოგადი უნარების ბოლო გამოცდიდან გამოსული აბიტურიენტი ტესტს მარტივად აფასებს და აცხადებს, რომ არც ერთი ნაწილის დაწერა არ გასჭირვებია.
„მათემატიკური დიდად არ ვიცოდი, მაგრამ მაინც არ გამჭირვებია ბოლო ამოცანებიც მარტივად დავწერე. რაც შეეხება ვერბალურს, ტესტი იყო ყვავებზე. ყვავებს ასწავლიდნენ მსუბუქი და მძიმე სხეულების განსხვავებას და იმაზე უნდა აგეწყო წინადადება. მერე იყო კითხვები - რის მიღწევას ცდილობენ ყვავების წვალებით და მსგავსი. რაც შეეხება სიტყვებს, რამდენიმე იყო ტერმინოლოგიური სიტყვა, რომელიც არ ვიცოდი, მაგრამ სხვა სიტყვების ცოდნის ფონზე არ გამჭირვებია გაგება“,-განაცხადა თბილისის N173 საჯარო სკოლის საგამოცდო ცენტრიდან გამოსულმა აბიტურიენტმა.
ასევე იხილეთ სხვა აბიტურიენტების შეფასებები:
„მათემატიკური უფრო ადვილი იყო. ვერბალურში ცოტა ტექსტი გამიჭირდა. არ მეგონა ასე მალე თუ დავწერდი. მათემატიკური უფრო მომეწონა. საერთო ჯამში, საშუალო სირთულის ტესტი იყო“,-გვითხრა თბილისის N207 საჯარო სკოლის საგამოცდო ცენტრიდან გამოსულმა აბიტურიენტმა.
„არც ისე რთული არ ყოფილა. ორივე ნაწილში დრო საკმარისად იყო. ვერბალური ნახევარი საათით ადრე დავამთავრე. ტექსტებს რაც შეეხება, ერთი ყვავების ექსპერიმენტზე იყო, მსუბუქი და მძიმე წონის განსხვავებას ასწავლიდნენ, მეორე თემა ყინულების დადნობაზე, აისბერგებზე და ქალაქების ჩაძირვის საფრთხეებს ეხებოდა. მათემატიკური ნაწილიც არ გამჭირვებია. ნორმალურად დავწერე და როგორც ხედავთ, აქაც ადრე გამოვედი“,- განაცხადა თბილისის N173 საჯარო სკოლის საგამოცდო ცენტრიდან გამოსულმა აბიტურიენტმა.
„ვერბალური ჩემთვის ძალიან მარტივი იყო. მათემატიკური ცოტა გამიჭირდა. ვერბალურში ტექსტი შიმპანზეებზე იყო დაკვირვების შედეგები, ასევე ყვავილებზე დაკვირვების შედეგებზე იყო. მეორე ტექსტი იყო ატმოსფერულ ცვლილებებზე, ნასა-ს დაკვირვებებზე, რომელიც მეცნიერული თვალსაზრისით გამოიკვლევდა დედამიწია რამდენი წელი საცხოვრებლად გამოსადეგი. საერთო ჯამში, ტესტს 10-დან 8 ქულა დავუწერდი. დრო დამრჩა და ადრე გამოვედი“, - გვითხრა თბილისის N207 საჯარო სკოლის საგამოცდო ცენტრიდან გამოსულმა აბიტურიენტმა.
„ორივე ნაწილი რთული იყო, თუმცა, მათემატიკური უფრო მეტად გამიჭირდა. ვერბალური არ იყო რთული, ყველაფერი ტექსტში იყო მოცემული. დროც საკმარისი იყო ჩემთვის, არ დამკლებია. უბრალოდ, მათემატიკური ნაწილი გამირთულდა",- განაცხადა თბილისის N173 საჯარო სკოლის საგამოცდო ცენტრიდან გამოსულმა აბიტურიენტმა.
ასევე იხილეთ: ზოგადი უნარების გამოცდის მეორე დღეს II სესიაზე აბიტურიენტთა 3%-ზე მეტი არ გამოცხადდა
ზოგადი უნარების გამოცდის მეორე დღეს I სესიაზე აბიტურიენტთა 3%-ზე მეტი არ გამოცხადდა
„ვერბალურში გასააზრებლად მარტივი ტექსტები შეგვხვდა“ - აბიტურიენტები ზოგადი უნარების გამოცდის მეორე დღეს I სესიის ტესტს აფასებენ
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს
სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ
ბოლო ერთი კვირის აქტივობები მნიშვნელოვანია იმისთვის, რომ მოსწავლეებმა განიცადონ საერთო საახალწლო სიხარული...