მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
დღეს მასწავლებლის კომპეტენციის დადასტურების გამოცდის პირველ სესიაზე, დარეგისტრირებული აპლიკანტებიდან 16%-ზე მეტი პედაგოგი და პედაგოგობის მსურველი არ გამოცხადდა.
აპლიკანტების შეფასებით, გამოცდა რთული არ ყოფილა და მოქმედ მასწავლებელს, უცხოური ენის გამოცდა არ უნდა გაჭირვებოდა.
„ინგლისური ენის გამოცდა ვწერე. ყველა ტიპის დავალება იყო, მოსასმენიც გვქონდა, გრამატიკული შეცდომების გასწორებაც იყო და ტექსტიც დასაწერი. მოსასმენი დავალებაში მწვრთნელს მიჰყავდა ბავშვები ერთ-ერთი სპორტზე. მასწავლებელი არ ვარ და არც გამრთულებია. შესაბამისად, ვთვლი, რომ მოქმედმა პედაგოგმა ეს გამოცდა უნდა ჩააბაროს“,- გვითხრა თბილისის N175 საჯარო სკოლის საგამოცდო ცენტრიდან გამოსულმა აპლიკანტმა.
„მოსასმენი ტექსტი იყო დასასვენებელ ადგილზე, რა მოთხოვნებია და რა ხდება ამაზე იყო ინფორმაცია, რომელსაც აწვდიდა ბანაკის წარმომადგენელი. თემა იყო შემდეგი: მასწავლებლებს უნდა განხორციელდეს თუ არა მონიტორინგი წელიწადში სამჯერ და მე ვთვლი, რომ უნდა უტარდებოდეთ. გრამატიკული ნაწილიც მარტივი იყო, შეცდომები უნდა გეპოვა, შესაბამისი ფორმებით უნდა ჩაგესვა სიტყვები“,-გვითხრა თბილისის N175 საჯარო სკოლის საგამოცდო ცენტრიდან გამოსულმა ინგლისური ენის პედაგოგმა, ქეთი ქიმერიძემ.
„ინგლისური ვწერე, როგორ გითხრათ საკმაოდ გამიჭირდა, განსაკუთრებით „თრუ“ და „ფოლსი“ იყო რთული. შექსპირის ნაწარმოები იყო მოცემული, ასევე სამოტივაციო წერილი უნდა დაგეწერა - კომპანიაში სამსახურის დაწყებაზე, კომპიუტერულ პროგრამებზე და ბოლო თემა იყო მასწავლებლების მონიტორინგზე“,- გვითხრა აპლიკანტმა.
„ქართული, როგორც მეორე ენის გამოცდა ვწერე. კითხვაში უზნაძის განწყობის თეორია იყო, მოსასმენ ნაწილში ნოდარ დუმბაძის „მე ვხედავ მზეს“ ნაწარმოებიდან იყო ნაწყვეტი. ორჯერ მოგვასმენინეს და მერე დავალება უნდა დაგვეწერა. თემა იყო ერთი, რომელი უცხოელი ავტორის ნაწარმოებს შეთავაზებდით მოსწავლესო და მეორე თემა იყო როგორ მიუსადაგებდით ამერიკულ და ევროპულ პედაგოგიკას ქართულ პედაგოგიკას, სასწავლო პროცესსო. რთული არ იყო, მე წინადადების ჩასმა გამირთულდა, აბზაცი რომ უნდა გამოყო და წინადადება ჩასვა. დანარჩენი რთული არ ყოფილა. 2018 წლის ტესტი უფრო იოლი იყო, ამასთან შედარებით, თუმცა, 2017 უფრო რთული იყო. ბუღალტერი ვარ, თუმცა საათები მაქვს სკოლაში და გამოცდაზე გასვლაც ამიტომ გადავწყვიტე“,- გვითხრა თბილისის N175 საჯარო სკოლის საგამოცდო ცენტრიდან გამოსულმა აპლიკანტმა.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს
სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ
ბოლო ერთი კვირის აქტივობები მნიშვნელოვანია იმისთვის, რომ მოსწავლეებმა განიცადონ საერთო საახალწლო სიხარული...