სიახლეები
სკოლები

თბილისის N172 საჯარო სკოლაში სოციალური პროექტი - „ნიკო ფიროსმანი - 150“ განხორციელდა
27-08-2019
-
+


თბილისის N172 საჯარო სკოლაში 2018-2019 სასწავლო წელს პედაგოგმა ნელი ოდიკაძემ სოციალური პროექტი - „ნიკო ფიროსმანი - 150“ განახორციელა. 

სამიზნე ჯგუფი - დაწყებითი, საბაზო და საშუალო საფეხურის მოსწავლეები.

საქმიანობის ტიპი  - სამიზნე ჯგუფის შექმნა; დამატებითი გაკვეთილების ჩატარება; სხვადასხვა აქტივობების დაგემვა-განხორციელება; ექსკურსია ეროვნულ მუზეუმში; ინტერნეტის საძიებო სისტემის გამოყენება; ფიოროსმანის ნამუშევრების დათვლიერება; შესაბამისი მასალის მოძიება და დამუშავება; ნამუშევრების შექმნა; გამოფენის მოწყობა.

პროექტის მიზანს წარმოადგენდა ქართული ხელოვნების მიმართ მოსწავლის ინტერესის გაღრმავება, ქართველი თვითნასწავლი მხატვრის ნიკო ფიროსმანაშვილის შემოქმედების ნიმუშების და პრივატიზმისა და ნაივის ცნების გაცნობა, ხელოვნების ნაწარმოებზე დაკვირვებისა და მისი ანალიზის უნარის განვითარება, ინფორმაციის მოძიების უნარ-ჩვევების განმტკიცება.

„პროექტი დავიწყე სამიზნე ჯგუფების შექმნით, რათა ბავშვებისთვის გამეცნო პროექტის იდეა. მოვიძიეთ ნიკო ფიროსმანაშვილის ბიოგრაფიული ცნობები, ეროვნულ მუზეუმსა და სხვა ელექტრონული თუ ბეჭდვითი საშუალებების გამოყენებით მოსწავლეები გაეცნენ მხატვრის შემოქმედებას. მოძიებული მასალების საფუძველზე ჩავატარეთ პრეზენტაცია. პრეზენტაციის მსვლელობისას ვაძლევდი განმავითარებელ და წამახალისებელ კომენტარებს. მიღებული შთაბეჭდილებების შედეგად მოხდა ფიროსმანის პერსონაჟების გაცოცხლება ნახატების სახით, დამზადდა სტენდები და მოეწყო გამოფენა.  მონიტორინგს პროექტის მიმდინარეობისას მოსწავლეებს ვუწევდი მე და დირექციის წარმომადგენლები. პროექტის მიმდინარეობისას კოლეგები აქტიურად მიჭერდნენ მხარს და მოტივაციას მიმაღლებდნენ“,-აღნიშნავს ნელი ოდიკაძე.

პროექტის შესახებ იხილეთ ვრცლად

იხილეთ ფოტო


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

400-მდე ვაკანსია პედაგოგებისთვის - ბოლო სამ კვირაში სკოლებში გამოცხადებული კონკურსები

ბავშვებთან მუშაობა მოითხოვს არა მხოლოდ პედაგოგიურ ცოდნას, არამედ ჯანმრთელობისა და უსაფრთხოების წესების ცოდნასაც

ახალი საგნობრივი სტანდარტები გამოქვეყნდა -  განხილვები პედაგოგებთან და ექსპერტებთან დაიწყო 

მეორე სემესტრში სასწავლო დღეების რაოდენობა განსხვავებულია

გაიცანით 14 წლის ბიჭი, რომელიც ზეპირად, გონებაში ყველაზე სწრაფად ამრავლებს, ყოფს  უმატებ რიცხვებს ერთმანეთს

პიროვნება

„მასწავლებლობა ჩემთვის, შთაგონება და სულის ძახილი“ - გაიცანით 2025 წლის მასწავლებლის გლობალური ჯილდოს კონკურსის გამარჯვებული ეკა სეფიაშვილი

მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა


 

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“

სკოლები

ქართული ენის პედაგოგის, ნანახანუმ ბაირამოვას მიერ, მე-10 კლასის მოსწავლეებისთვის ჩატარებული აქტივობა დავით აღმაშენებლის ცხოვრება-მოღვაწეობას მიეძღვნა

კონფერენციის შემდეგ გაიმართა მცირე გუნდური ვიქტორინა

ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების,  სკოლის, მიზანია მოსწავლის ეროვნული და ზოგადსაკაცობრიო ღირებულებების მქონე თავისუფალ პიროვნებად ჩამოყალიბება

საინტერესო

გაიცანით 14 წლის ბიჭი, რომელიც ზეპირად, გონებაში ყველაზე სწრაფად ამრავლებს, ყოფს  უმატებ რიცხვებს ერთმანეთს

მასწავლებლების პროფესიული განვითარების ნაკლებობა, მოსწავლეთა ფსიქიკური ჯანმრთელობა... კიდევ რა გამოწვევები არსებობს განათლებაში

რატომ არის მნიშვნელოვანი სწორი მიდგომა? 

უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე

სიახლეები
საზოგადოება