სიახლეები
სკოლები

თბილისის N172 საჯარო სკოლაში პროექტი „დედამიწის ჩივილი“ განხორციელდა
29-08-2019
-
+


თბილისის N172 საჯარო სკოლაში 2018-2019 სასწავლო წელს პროექტი  „დედამიწის ჩივილი“ განხორციელდა. 

პროექტში მე-2 კლასის მოსწავლეები, მათი მშობლები და კლასის დამრიგებელი ნინო თინიკაშვილი მონაწილეობდა.

პროექტი მიზნად ისახავდა გარემოსდაცვითი საკითხების და ნარჩენების მართვის შესახებ მოსწავლეთა ცნობიერების ამაღლებას.

„აღნიშნული პროექტის მთავარ მიზანს წარმოადგენდა გარემოსდაცვითი თემების შესახებ მოსწავლეების საკმარის ინფორმირება, რაც, ვფიქრობ, პროექტის ფარგლებში საკმაოდ ეფექტიანად განხორციელდა. პროექტის მიმდინარეობისას, რა თქმა უნდა, იყო წინააღმდეგობები, რაც ძირითადად ნარჩენების დეფინიციასა და მათ კლასიფიკაციას ეხებოდა, თუმცა შესაბამისი ლიტერატურის დახმარებით მოსწავლეებს ამ თემასთან დაკავშირებითაც სრულყოფილი ინფორმაცია მიეწოდათ პროექტის ფარგლებში. რაც შეეხება პრაქტიკულ დავალებებს, ეზოს დასუფთავების ინიციატივას მოსწავლეები და მშობლები ენთუზიაზმით შეხვდნენ, რამაც ხელი შეუწყო მოსწავლეთა პასუხისმგებლობის გააზრებას დედამიწის „გადარჩენის“ პროცესში. 

დამატებითი პრაქტიკული აქტივობა, რომელმაც მოსწავლეებს საკუთარი ფანტაზიის წარმოჩენის საშუალება მისცა ეზოს მოხატვა გახლდათ, აღნიშნული ორმაგად სახალისო აღმოჩნდა მოსწავლეთათვის, რადგან მათ შექმნეს არაჩვეულებრივი ილუსტრაციები და საკუთარ თანაკლასელებს ღია ცის ქვეშ გააცნეს საკუთარი ნახატების შინაარსი და აქტუალურობა. შედეგად ნათლად გამოიკვეთა მათი გაღვივებული ინტერესი გარემოსდაცვითი საკითხების მიმართ, რაც ყველაზე კარგად გამოჩნდა დისკუსიებში, რომლებშიც მოსწავლეები უფრო აქტიურად ერთვებოდნენ და არგუმენტირებულად ასაბუთებდნენ საკუთარ მოსაზრებებს, პროექტის ფარგლებში მიწოდებულ ინფორმაციაზე დაყრდნობით. საბოლოო ჯამში, ვფიქრობ, პროექტი წარმატებით განხორციელდება და დასახული მიზნები შესრულდა“,-აღნიშნავს სკოლის წარმომადგენელი.

პროექტის შესახებ იხილეთ ვრცლად

იხილეთ ფოტოები


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

400-მდე ვაკანსია პედაგოგებისთვის - ბოლო სამ კვირაში სკოლებში გამოცხადებული კონკურსები

ბავშვებთან მუშაობა მოითხოვს არა მხოლოდ პედაგოგიურ ცოდნას, არამედ ჯანმრთელობისა და უსაფრთხოების წესების ცოდნასაც

ახალი საგნობრივი სტანდარტები გამოქვეყნდა -  განხილვები პედაგოგებთან და ექსპერტებთან დაიწყო 

მეორე სემესტრში სასწავლო დღეების რაოდენობა განსხვავებულია

გაიცანით 14 წლის ბიჭი, რომელიც ზეპირად, გონებაში ყველაზე სწრაფად ამრავლებს, ყოფს  უმატებ რიცხვებს ერთმანეთს

პიროვნება

„მასწავლებლობა ჩემთვის, შთაგონება და სულის ძახილი“ - გაიცანით 2025 წლის მასწავლებლის გლობალური ჯილდოს კონკურსის გამარჯვებული ეკა სეფიაშვილი

მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა


 

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“

სკოლები

ქართული ენის პედაგოგის, ნანახანუმ ბაირამოვას მიერ, მე-10 კლასის მოსწავლეებისთვის ჩატარებული აქტივობა დავით აღმაშენებლის ცხოვრება-მოღვაწეობას მიეძღვნა

კონფერენციის შემდეგ გაიმართა მცირე გუნდური ვიქტორინა

ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების,  სკოლის, მიზანია მოსწავლის ეროვნული და ზოგადსაკაცობრიო ღირებულებების მქონე თავისუფალ პიროვნებად ჩამოყალიბება

საინტერესო

გაიცანით 14 წლის ბიჭი, რომელიც ზეპირად, გონებაში ყველაზე სწრაფად ამრავლებს, ყოფს  უმატებ რიცხვებს ერთმანეთს

მასწავლებლების პროფესიული განვითარების ნაკლებობა, მოსწავლეთა ფსიქიკური ჯანმრთელობა... კიდევ რა გამოწვევები არსებობს განათლებაში

რატომ არის მნიშვნელოვანი სწორი მიდგომა? 

უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე

სიახლეები
საზოგადოება