სიახლეები
სკოლები

თბილისის N172 საჯარო სკოლაში სასწავლო პროექტი „ოქროს კვეთა“ განხორციელდა
30-08-2019
-
+


თბილისის N172 საჯარო სკოლაში 2018-2019 სასწავლო წელს პედაგოგმა ცირა ბედიანიძემ სასწავლო პროექტი „ოქროს კვეთა“ განახორციელა. 

პროექტის მიზანი: მოსწავლეები ეცნობიან ოქროს კვეთას ფიბონაჩის რიცხვებს, მათ შორის კავშირს, ეცნობიან მათემატიკას გამოყენების ნიმუშებს ხელოვნებაში და ბუნებაში, ლიტერატურაში და მუსიკაში, მოდისა და ყოველდღიურ ცხოვრებაში. ეცნობიან გარე მომცველ სამყაროს, სილამაზისა და ჰარმონიის ზოგიერთ კანონებს.

„ჩემს მიერ განხორციელებული პროექტი, „ოქროს კვეთა“, ხელს უწყობს მოსწავლეებს საძიებო სისტემაში ინფორმაციის მოძიების, დახარისხების და წარმოდგენის უნარ-ჩვევების განვითარებას. აღნიშნული პროექტი განხორციელებულია VI კლასის სასწავლო სტანდარტის შესაბამისად.

ჩემი აზრით, ასეთი ფორმით მასალის მიწოდება ხელს უწყობს საგაკვეთილო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობას, მრავალფეროვანს ხდის სასწავლო პროცესს. არის ინტერაქტიური და მოსწავლეებს საშუალებას აძლევს აქტიურად იყვნენ ჩართულები გაკვეთილის სამუშაო პროცესში. ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენება სასწავლო პროცესში ეხმარება მოსწავლეს ისეთი მაღალი სააზროვნო უნარების განვითარებაში როგორიცაა ძიება, დახარისხება, შედარება, ანალიზი, ცოდნის კატეგორიზაცია, სინთეზი და სხვა“-აღნიშნავს პედაგოგი ცირა ბედიანიძე.

პროექტის შესახებ იხილეთ ვრცლად

კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

400-მდე ვაკანსია პედაგოგებისთვის - ბოლო სამ კვირაში სკოლებში გამოცხადებული კონკურსები

ბავშვებთან მუშაობა მოითხოვს არა მხოლოდ პედაგოგიურ ცოდნას, არამედ ჯანმრთელობისა და უსაფრთხოების წესების ცოდნასაც

ახალი საგნობრივი სტანდარტები გამოქვეყნდა -  განხილვები პედაგოგებთან და ექსპერტებთან დაიწყო 

მეორე სემესტრში სასწავლო დღეების რაოდენობა განსხვავებულია

გაიცანით 14 წლის ბიჭი, რომელიც ზეპირად, გონებაში ყველაზე სწრაფად ამრავლებს, ყოფს  უმატებ რიცხვებს ერთმანეთს

პიროვნება

„მასწავლებლობა ჩემთვის, შთაგონება და სულის ძახილი“ - გაიცანით 2025 წლის მასწავლებლის გლობალური ჯილდოს კონკურსის გამარჯვებული ეკა სეფიაშვილი

მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა


 

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“

სკოლები

ქართული ენის პედაგოგის, ნანახანუმ ბაირამოვას მიერ, მე-10 კლასის მოსწავლეებისთვის ჩატარებული აქტივობა დავით აღმაშენებლის ცხოვრება-მოღვაწეობას მიეძღვნა

კონფერენციის შემდეგ გაიმართა მცირე გუნდური ვიქტორინა

ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების,  სკოლის, მიზანია მოსწავლის ეროვნული და ზოგადსაკაცობრიო ღირებულებების მქონე თავისუფალ პიროვნებად ჩამოყალიბება

საინტერესო

გაიცანით 14 წლის ბიჭი, რომელიც ზეპირად, გონებაში ყველაზე სწრაფად ამრავლებს, ყოფს  უმატებ რიცხვებს ერთმანეთს

მასწავლებლების პროფესიული განვითარების ნაკლებობა, მოსწავლეთა ფსიქიკური ჯანმრთელობა... კიდევ რა გამოწვევები არსებობს განათლებაში

რატომ არის მნიშვნელოვანი სწორი მიდგომა? 

უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე

სიახლეები
საზოგადოება