მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
გიფიქრიათ რა სარგებელი შეიძლება ჰქონდეს აქტიურ კითხვას უცხო ენის სწავლისას? - თამამად შეიძლება ითქვას, რომ ბევრი კითხვა ენის მოკლე დროში შესწავლის ეფექტური საშუალებაა.
გაინტერესებთ როგორ გახდეთ აქტიური მკითხველი?
რა არის ბევრი კითხვის სარგებელი?
ჩათვალეთ, რომ არ არსებობს უფრო იაფი და ეფექტური გზა თქვენი ცოდნის გასაძლიერებლად. რაც ყველაზე მთავარია, შეგიძლიათ მოახდინოთ ვიზუალიზაცია იმისა, რას კითხულობთ. თქვენი წარმოდგენები კითხვას ძალიან საინტერესოს ხდის. წაკითხულ ტექსტზე საკუთარ თავს შეგიძლიათ დაუსვათ პირდაპირი თუ ირიბი კითხვები, რის თქმა სურდა ავტორს. შეგიძლიათ ჩაინიშნოთ საინტერესო დეტალები.
კითხვისას სიტყვები და ფრაზები სხვადასხვა კონტექსტში გხვდებათ, რაც უფრო მარტივად გამახსოვრებინებთ მათ. კონტექსტში სიტყვების გააზრება გეხმარებათ უცხო სიტყვების მნიშვნელობის გამოცნობაშიც.
კითხვა აფართოებს სიტყვის მარაგს და ხელს უწყობს ნასწავლი სიტყვების განმტკიცებას. გახსოვდეთ, რომ სიტყვები არ ისწავლება მხოლოდ ერთხელ დაზეპირებით!
კითხვა გეხმარებათ უკეთ წერაში
კითხვასა და წერას შორის არსებული კავშირი ცხადია. რაც უფრო მეტს კითხულობთ, მით უფრო კარგად წერთ. დარწმუნებული იყავით, რომ რაც უფრო ხშირად შეხვდებით უცხო სიტყვებს კითხვისას, მით უფრო კარგად დაგამახსოვრდებათ და საჭირო დროს წერისას ან საუბრისას გამოიყენებთ მათ.
აქტიური კითხვა გაძლევთ მოტივაციას კიდევ უფრო მეტი კითხვისთვის
შეკრული წრე - წარმატებას მოაქვს წარმატება - ნამდვილად ამტკიცებს იმას, რომ თუ ჩვენ ერთ წიგნს ან მოთხრობას მაინც წავიკითხავთ კიდევ უფრო გვემატება მოტივაცია. უცხო ენაზე ერთი მოთხრობის წაკითხვასაც კი უდიდესი თავდაჯერებულობას შეგძენთ, რაც უცხო ენის სწავლისას ძალიან მნიშვნელოვანია.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
ეს დღე დაუვიწყარი აღმოჩნდა როგორც მოსწავლეთა, ასევე მთელი სასკოლო საზოგადოებისთვის
როგორც მე-9 კლასის მოსწავლე, ლუკა გვიყვება, ის და თავისი კლასი, რამდენიმე დღით, ბაკურიანში მიდიან
ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა - ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა