მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ბავშვს დაბადებიდან აქვს თეთრეულთან კონტაქტი. ამიტომ, პატარას სარეცხის რეცხვა საპასუხისმგებლო საქმეა. როგორ უნდა გავრეცხოთ ბავშვის თეთრეული? - ამაზე ხომ ჩვენი პატარას ჯანმრთელობაა დამოკიდებული. თეთრეულის გარეცხვას გარკვეული წესების ცოდნა სჭირდება. ამ სტატიაში კი სწორედ ამ წესებზე ვისაუბრებთ:
თეთრეულის რეცხვა
თეთრეულის სისუფთავეს დიდი მნიშვნელობა აქვს პატარას ჯანმრთელობისთვის. ამიტომ, კვირაში მინიმუმ ორჯერ აუცილებლად გარეცხეთ თეთრეული. ჩვილი ბავშვის თეთრეულის გარეცხვისას მეტი სიფრთხილე გმართებთ. ამიტომ, დალაქავებული სარეცხი ჯერ წყალში უნდა დაალბოთ და შემდეგ 80-90 გრადუსზე გარეცხეთ.
სარეცხი საშუალებები
ყურადღება მიაქციეთ სარეცხ საშუალებებს, რადგან თანამედროვე სარეცხი ფხვნილები ქიმიურ დანამატებს შეიცავს, რომლებიც ალერგიას იწვევს. ამიტომ, გამოიყენეთ ანტიალერგიული სარეცხის საშუალებები.
სარეცხის მანქანა
რაც შეეხება სარეცხ მანქანას, ყველა თეთრეულს ეტიკეტზე გააჩნია რეცხვის გრადუსი (მაგალითად, 60°), ამიტომ, ეცადეთ ყურადღება მიქციოთ გრადუსს, რადგან თეთრეულის მაღალ ტემპერატურაზე გარეცხვამ შესაძლოა ქსოვილი დააზიანოს.
თეთრეულის გაშრობა
როდესაც სარეცხი მანქანა თეთრეულის გაწურვას მორჩება, გააშრეთ საბანი ჰაერზე, რადგან სუფთა ჰაერი ხელს უშლის ბაქტერიების წარმოქმნას.
ლაქების მოშორება
თეთრეულის ლაქების მოსაშორებლად გამოიყენეთ ძმარი, რადგან ის ქსოვილში ჩამჯდარ ლაქებს კარგად აშორებს და არბილებს მას. ცხიმის ლაქების მოშორება პურის გულითაც შესაძლებელია.
დაუთოება
არ დაგავიწყდეთ თეთრეულის დაუთოება, რადგან ის ძალიან მნიშვნელოვანია ბაქტერიების მოსაცილებლად.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ელექტრონული ჟურნალში სემესტრული ცვლილებების შეტანის ბოლო ვადა ცნობილია - ინფორმაცია მასწავლებლებისა და სკოლის ადმინისტრაციისთვის
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
აღსანიშნავია, რომ აქტივობას ხელმძღვანელობდნენ: მარიამ ვაჩეიშვილი და ნათელა ირემაძე
როგორც მე-9 კლასის მოსწავლე, ლუკა გვიყვება, ის და თავისი კლასი, რამდენიმე დღით, ბაკურიანში მიდიან
ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა - ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა