სიახლეები
სიახლეები, სამასწავლებლო

„თუ ადამიანის განადგურება გინდათ, საჯარო სკოლაში გაგზავნეთ გასაუბრებაზე“- ახალბედა კონკურსანტი
04-09-2019
-
+


„თუ ადამიანის განადგურება გინდათ, საჯარო სკოლაში უნდა გაგზავნოთ გასაუბრებაზე... ამ სკოლებმა სრულიად უსარგებლო ადამიანად მაგრძნობინეს თავი, განადგურებული და დაცლილი ვარ“, - აღნიშნულის შესახებ მასწავლებლობის მსურველი ახალბედა გოგონა სოციალურ ქსელში აქვეყნებს და გასაუბრების დროს, კომისიის წევრების მხრიდან, არასათანადო და ირონიულ დამოკიდებულებაზე საუბრობს:

„მე ახლა მოგიყვებით ჩემი უზარმაზარი სასოწარკვეთის ამბავს ორი დღის განმავლობაში. მოკლედ, დავრეგისტრირდი უამრავი ადამიანის შეწუხებით და დახმარებით საიტზე და დამირეკა რამდენიმე საჯარო სკოლამ (როგორც სხვები ამბობდნენ გასაუბრებაზე, ბევრად მეტმა დაურეკა, მე უბრალოდ დამაგვიანდა რეგისტრაცია). პირველი ,,ბედნიერი" დამთხვევა გახლდათ ის, რომ ზუსტად პირველ საათზე დამიბარა ორმა მათგანმა. ერთგან დროზე მივედი, მეორეგან- 3-ზე, სხვა გზა არ მქონდა (და შემიყვანეს ხუთზე). კითხვების უმეტესობა სამუშაო გამოცდილებაზე გახლდათ. ვაკონკრეტებ, სკოლის სამუშაო გამოცდილებაზე, თორემ სხვა სახის გამოცდილება მაქვს, მაგრამ არავინ დაინტერესებულა. სკოლაში ჯერ არ მიმუშავია (მაგრამ მასწავლებლის გამოცდა ჩავაბარე უკვე), რადგან წელს დავამთავრე უნივერსიტეტი. ამას რომ ისმენდნენ, წარბს მაღლა სწევდნენ და იქ გასაგები ხდებოდა ყველაფერი. ამის შემდეგ მოდიოდა ირონიულ კითხვათა ნაკადი და მცდელობა, რაც შეიძლება დაებნიათ ადამიანი“.

მასწავლებლობის მსურველი ახალგაზრდა აღნიშნავს, რომ კომისიის წევრებმა, ის მეგრული წარმოშობის გამოც დაიწუნეს, რის შემდეგაც საკითხზე ყურადღების კონცენტრირება ძალიან გაუჭირდა:

„არ შემიძლია არ გავიხსენო გუშინდელი შემთხვევა ერთ საჯარო სკოლაში. კომისიის წევრმა ჩემი გვარის მოსმენაზე ჩუმად, უკმაყოფილოდ ჩაილაპარაკა, რა ამბავია ამდენი მეგრელიო. ამის შემდეგ როგორი იქნებოდა თქვენი მოტივაცია? - რა თქმა უნდა, გავნადგურდი წამში, მაგრამ მაინც გავძელი, ყველა კითხვისთვის მეპასუხა. ქართულის მასწავლებლის ვაკანსიაზე მეგრელობას თუ ჩამითვლიდნენ ნაკლად, რას ვიფიქრებდი. უამრავ გასაუბრებაზე ვარ ნამყოფი, მაგრამ საჯარო სკოლებში რომ იყო, ასეთი -არსად, მეგობრებო! კერძოებზე არაფერი ვიცი, არ ვყოფილვარ კერძო სკოლებში საერთოდ, ჯერ. ეს ორი დღე, ვერც კი აღგიწერთ, რამხელა სტრესი იყო ჩემთვის, სიცხემაც კი ამიწია.

არ ვტრაბახობ, მაგრამ წარჩინებული სტუდენტი ვიყავი მთელი 4 წელი და მართლა მაქვს სამუშაო გამოცდილებები, მაგრამ სკოლაში ვერ შევაღწიე, იმიტომ, რომ ყველა უარს მეუბნება. რატომ? -სკოლაში არ მიმუშავია და იმიტომ! ახლა კითხვები?! - ეროვნული სასწავლო გეგმა ვინმემ ზეპირად იცის, გამაგებინეთ? ქართულის მასწავლებლები კომისიიდან სიძულვილით რატომ გვიყურებენ, გამაგებინებთ?.. და ამას არ ვამბობ მარტო მე... იქ მყოფ ახალგაზრდა პედაგოგთა უმეტესობაც ამას დარდობდა. და მაინც, მადლობა უნდა გადავუხადო „კომაროვისა“ და 162-ე საჯარო სკოლების ადმინისტრაციას. იქ მართლა კარგი კომისია შემხვდა და სიკვდილი არ მინატრია გამოსვლისას.

ამ ორი დღის განმავლობაში, ჩემი თვითშეფასება 0-ს, ხოლო თერმომეტრი 38-ს უჩვენებს. ამ ორი დღის განმავლობაში ამ სკოლებმა (გარდა ორი ხსენებულისა), სრულიად უსარგებლო ადამიანად მაგრძნობინეს თავი. განადგურებული და დაცლილი ვარ. უკვე აღარც კერძოებში ვცდილობ რამეს. ცალკე აღნიშვნის ღირსი გახლავთ ის სკოლები, რომელთაც არ დამიბარეს გასაუბრებაზე და პირდაპირ მომწერეს, რომ ვერ გადავლახე ეტაპი. არ დამიბარეს და რა ვერ გადავლახე? თუ მათაც გვარი არ მოეწონათ ჩემი? მეგობრებო, კოლეგებო, ლექტორებო და ნაცნობებო, გმადლობთ გამხნევებისა და მხარში დგომისათვის. დამლაგებლის ვაკანსიას მაინც მოვიძიებდი, მაგრამ რა აზრი აქვს? არ მიმუშავია კონკრეტულად ამ სფეროში და ამიყვანს ვინმე? გეფიცებით, თუ ადამიანის განადგურება გინდათ, საჯარო სკოლაში უნდა გაგზავნოთ გასაუბრებაზე. რისთვის ვსწავლობ? რატომ ვაბარებ ან მაგისტრატურაზე, ან რად ვიტენი თავს მორფოლოგია-სინტაქსით, რად მინდა?“ - წერს კონკურსანტი სოციალურ ქსელში.

შეგახსენებთ, რომ სისტემაში გამოცხადებულ ვაკანტურ ადგილებზე, მასწავლებლობის მსურველთა გასაუბრების პროცესი, ქალაქის სკოლებში 1-2 სექტემბერს გაიმართა, ხოლო სოფლებსა და დაბებში 4-5 სექტემბერს გაიმართება. გასაუბრებას, სკოლის ადმინისტრაციასთან ერთად, მასწავლებლის სახლის ან განათლების სამინისტროს წარმომადგენლებიც ესწრებიან. 

იხილეთ ასევე: სკოლებში მასწავლებლობის მსურველთა გასაუბრების პროცესი დაიწყო - რა შეკითხვებს უნდა უპასუხონ კანდიდატებმა


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

ცვლილებები სკოლის დირექტორებს, მასწავლებლებსა და რესურსცენტრების ხელმძღვანელებს შეეხება - მთავრობის 2025 წლის გეგმა ცნობილია

ფავორიტიზმი, სუბიექტური დამოკიდებულება... კიდევ რა გამოწვევები ახლავს ბაღებში შიდა კონკურსით კადრების დასაქმებას

izrune.ge-ს წარჩინებულ მოსწავლეთა დაჯილდოების ღონისძიებაზე პროექტის დადებით მხარეებზე ისაუბრეს - „იზრუნე“  ზრდის მოტივაციას და სწავლის სურვილს

ანაზღაურება 1250 ლარია - მანდატურების ვაკანსიები გამოცხადდა

პედაგოგებს ვადა 11 თებერვლამდე აქვთ - რა დოკუმენტაცია უნდა წარადგინოთ მასწავლებლის სახლში

პიროვნება

მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა


 

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“

სკოლები

სკოლის დირექტორმა მადლობის სიგელით დააჯილდოვა აღნიშნული კლასის მოსწავლეები

საინტერესო

საკლასო ოთახების ციფრული ტრანსფორმაცია წარმოადგენს საჭირო და გარდაუვალ პროცესს... 

მწერლის ერთ-ერთი პირველი ფსევდონიმი „რაზიკოვი“ იყო... ლუკა რაზიკაშვილმა ვაჟა-ფშაველას ფსევდონიმით ხელმოწერა 1885 წელს დაიწყო

დამატებითი უქმე დღე მასწავლებლებისთვის - ასე ცდილობენ ბრიტანეთის სკოლებში ახალგაზრდა კადრების მოზიდვას

სიახლეები
საზოგადოება