მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
გთავაზობთ სექტემბერში წასაკითხი წიგნების სიას კლასების მიხედვით:
I კლასი
ქართული ხალხური ზღაპრები - „ნაცარქექია“, „ხუთკუნჭულა“, „კომბლე“, „ნახევარქათამა“, „წიქარა“.
II კლასი
იაკობ გოგებაშვილი - „კოჭლი კაცი“, „ჭკვიანი კაცი“, „სირცხვილის აშორება“, „სამაგიერო სიკეთე“, „კეთილი ამხანაგები“, „ხორბალი“.
III კლასი
რევაზ ინანიშვილი - „ჩიტუნიას ლოცვა“, „კეთილი ბებერი ბუები“, „ყინულის პაპის საჩუქარი“, „ნეკერჩხლის წითელი ფოთოლი“, „ზამთრის ზღაპარი“.
IV კლასი
იაკობ გოგებაშვილი - „ცხრა ძმა ხერხეულიძე“, „სამასი თავდადებული გლეხი“, „ცოტნე დადიანი“.
V კლასი
რევაზ ინანიშვილი - „ძალიან პატარა დიდ ქვეყანაში“
იაკობ გოგებაშვილი - „ასპინძის ომი“
VI კლასი
დავით კლდიაშვილი - „ჩემი ცხოვრების გზაზე“
ნიკო ლორთქიფანიძე - „დადიანის ასული და მათხოვარი“
გოგლა ლეონიძე - „ჩირიკი და ჩიკოტელა“
VII კლასი
პამელა ტრავერსი - „მერი პოპინსი“
ო. ჰენრი - „უკანასკნელი ფოთოლი“, „ბედის ირონია“.
VIII კლასი
რევაზ ინანიშვილი - „მირანდუხტი“, „ცამეტი წლის ბიჭი“
გოდერძი ჩოხელი - „თევზის წერილები“, „წერილი ნაძვებს“
IX კლასი
გიორგი ლეონიძე - „მეეტლე იაგორა“, „ციციკორე“
რევაზ ინანიშვილი - „ლამაზი ცრემლები“
X კლასი
მიხეილ ჯავახიშვილი - „ლამბალო და ყაშა“, „ორი შვილი“
ნიკო ლორთქიფანიძე - „თავსაფრიანი დედაკაცი“, „ტრაგედია უგმიროდ“
XI კლასი
ალექსანდრე დიუმა - „სამი მუშკეტერი“
გიორგი ლეონიძე - „ნატვრის ხე“
გაბრიელ გარსია მარკესი - „მარტოობის ასი წელი“
ერიხ მარია რემარკი - „ნასესხები სიცოცხლე“
XII კლასი
მიგელ დე სერვანტესი - „დონ კიხოტი“
ნაირა გელაშვილი - „ამბრნი, უმბრნი და არაბნი“
ერიხ მარია რემარკი - „ტრიუმფალური თაღი“
ორჰან ფამუქი - „მე მქვია წითელი“
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
დაფიქსირდა თუ არა მუნის შემთხვევები სკოლებსა და ბაღებში - etaloni.ge ოფიციალურ უწყებებს დაუკავშირდა
IZRUNE.GE ბათუმში! - წარმატებული მოსწავლეების დაჯილდოების საზეიმო ღონისძიება ამჯერად შავიზღვისპირეთში გაიმართა
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
„მათ არასოდეს დაავიწყდებათ ამ დღის ემოციები“
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე