''ეტალონი'' ყველაზე მოთხოვნადი ინტელექტ-ჩემპიონატია'' - ''ახალციხის მუნიციპალიტეტის ეტალონი მოსწავლე'' გამოვლინდა
11-05-2017
დაკოპირებულია
-
+
სოციალურ - საგანმანათლებლო პროექტი ''ეტალონი'' გრძელდება.
ამჯერად ''ახალციხის მუნიციპალიტეტის ეტალონი მოსწავლე'' გამოვლინდა.
ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატი ახალციხის N5 სკოლაში ჩატარდა.
ახალციხის მინიციპალიტეტიდან გამორჩეული ახალგაზრდები ერთმანეთს პირველობისათვის დაუპირისპირდნენ.
ღონისძიებას, სკოლის წარმომადგენლები, დირექტორები, პედაგოგები, მოსწავლეები და მათი მშობლები დაესწრნენ.
დაძაბული ინტელექტუალური დაპირისპირების შედეგად გამარჯვებული გამოვლინდა.
''ახალციხის მუნიციპალიტეტის ეტალონი მოსწავლის'' ტიტულს ანის სკოლის მე-11 კლასის მოსწავლე, გვანცა ჩუბინიძე დაეუფლა.
''ახალციხის მუნიციპალიტეტის ეტალონი მოსწავლე'' გვანცა ჩუბინიძე მომავალ მონაწილეებს ურჩევს, რომ არ ინერვიულონ:
''მომავალ ''ეტალონელებს'' ვურჩევ, რომ არ ინერვიულონ და იყვნენ თავიანთ თავში დარწმუნებულები. გამარჯვების მოპოვება რთული იყო, რადგან კონკურენცია იყო მაღალი. ''ეტალონი'' კი არის პროექტი, რომელიც მოსწავლეებს თავიანთი ნიჭისა და შესაძლებლობების გამოვლენას საშუალებას აძლევს.''
ახალციხის რესურსცენტრის უფროსი ხათუნა ხმალაძე Etaloni.ge-სთან საუბრისას აღნიშნავს, რომ ინტელექტ-ჩემპიონატი ძალიან მნიშვნელოვანია მოსწავლეებისთვის:
''ეტალონი'' არის მოსწავლეებისა და მათი მშობლების მხრიდან ყველაზე მოთხოვნადი ინტელექტ-ჩემპიონატი. ინტელექტ-შეჯიბრი თითოეულ მოსწავლეს საშუალებას აძლევს გახდეს უფრო მოტივირებული, ხელს უწყობს წარჩინებულ მოსწავლის აღმოჩენას და წახალისებას. ''ეტალონის'' ავტორმა და წამყვანმა გადმომცა სპეციალური დიპლომი. ეს ჩემთვის ძალიან მნიშვნელოვანი ფაქტი და დიდი მოტივაციაა. მადლიერება მინდა გამოვხატო ბატონი გოჩას და ''ეტალონის'' შემოქმედებითი გუნდის მიმართ. დიდი მადლობა ყველა იმ აქტივობისთვის, რაც ჩვენს რაიონში იყო დაგეგმილი და განხორციელი. ღონისძიება, როგორც ყოველთვის, ორგანიზებულად ჩატარდა.''
''ეტალონი" 2016-2017 სასწავლო წელს საქართველოს ყველა ქალაქსა და მუნიციპალიტეტს ესტუმრება და ადგილზევე გამოავლენს ''ეტალონ მოსწავლეებს''.
პროექტის მხარდამჭერია დავით აღმაშენებლის სახელობის საქართველოს ეროვნული თავდაცვის აკადემია.
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“