სიახლეები


„ეტალონი საუკეთესო ხიდია განათლებასა და განათლებით დაინტერესებულ მოსწავლეებს შორის“ - ქუთაისი ინტელექტ-ჩემპიონატის II ტურისთვის ემზადება
10-10-2019
-
+


ქუთაისის მუნიციპალიტეტში, 8 ოქტომბერს საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატ „ეტალონის“ შიდასასკოლო ტესტირების I ეტაპი ჩატარდა.

II ტური  31 ოქტომბერს გაიმართება, რომლის მიხედვითაც მუნიციპალიტეტის „ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდება.

etaloni.ge ტესტირების შესაფასებლად კონკურსში ჩართულ პირებს დაუკავშირდა:

ქუთაისის რესურსცენტრის უფროსი მაია ცქიტიშვილი:

„ეტალონის I-მა ეტაპმა სამართლიანად ჩაიარა. სკოლის მოსწავლეები ტესტირების შედეგებით კმაყოფილები არიან. იმედი მაქვს, მონაწილეებს გამოცდის შემდეგ ეტაპზეც წარმატებული შედეგები ექნებათ. „ეტალონს“ საგანმანათლებლო სივრცეში ძალიან დიდი მნიშვნელობა ენიჭება. ის მოსწავლეებს მოტივაციას უმაღლებს და ცოდნის შეძენის შესაძლებლობას აძლევს. ეს პროექტი ძალიან მიყვარს, ის საუკეთესო ხიდია განათლებასა და განათლებით დაინტერესებულ მოსწავლეებს შორის“.

ქუთაისის მერიის წარმომადგენელი, მაყვალა ქობულაძე:

„ჩვენი ქალაქიდან 82 ბავშვი არის გადასული მეორე ეტაპზე და თითქმის ყველასგან კარგ შედეგს ველით. პირველ რიგში, მოგვეწონა ის, რომ ონლაინ ტესტირების სახითაც ჩატარდა. პირველ ეტაპზე მოსწავლეთა მაქსიმალური ჩართულობა იყო, რაც იმას მოწმობს, რომ მოსწონთ და აინტერესებთ. მოსწავლეებს შორის ყოველთვის ჯანსაღი კონკურენციაა. დიდი სიხარულით ველოდებით მეორე ტურს“.

ქუთაისის N4 საჯარო სკოლის დირექტორი ალექსანდრე მიქაუტაძე:

„მოსწავლეთა შედეგები „ეტალონის“ ტესტირებაზე დამაკმაყოფილებელია. გამოცდის შემდეგ ეტაპზე სკოლის წარჩინებული მოსწავლეების იმედი მაქვს. მონაწილეები ტესტირებისთვის დიდი ენთუზიაზმით ემზადებოდნენ. პროექტი სკოლის თითოეულ მოსწავლეს ცოდნის გამოვლენის შესაძლებლობას აძლევს და საგნის ცოდნასაც ობიექტურად ამოწმებს“.

„ეტალონის“ პედაგოგი, თეა ტურაბელიძე: 

„პირველ ეტაპზე უკეთესს შედეგს ველოდი, განსაკუთრებით, მერვე კლასელებისგან. მეორე ეტაპზე ერთი ბავშვია ჩვენგან გადასული, ძალიან კარგი გოგონაა და კარგ შედეგს ველოდები. ვნახოთ, როგორ ჩაივლის“.

ქუთაისის N14 საჯარო სკოლის დირექტორი ნონა ჩუბინიძე:

„ეტალონის“ I ტურში ჩვენი სკოლის ყველა მოსწავლე მონაწილეობდა. გასულ წელს მოსწავლეების აქტიურობისა და ჩართულობის გამო „ეტალონმა“ ჩვენი სკოლა სიგელებით დააჯილდოვა. ვფიქრობ, ტესტირების შემდეგ ეტაპს ბევრი მოსწავლე გადალახავს. „ეტალონი“ ძალიან მნიშვნელოვანი პროექტია. ის სკოლას მოსწავლეების განათლების დონის ამაღლებაში ეხმარება“.

ქუთაისის N14 საჯარო სკოლის „ეტალონის“ პედაგოგი ვალერიან ბოლჩანსკი:

„მოსწავლეთა შედეგებით „ეტალონის“ I ტურში ძალიან კმაყოფილი ვარ. გასულ წელს, ჩვენი სკოლის მოსწავლეებს ტესტირებაზე საკმაოდ წარმატებული შედეგები ჰქონდათ. წელსაც ასეთივე კარგ შედეგებს ველოდები. მოსწავლეებმა გააცნობიერეს, რომ მხოლოდ სკოლაში მიღებული ცოდნა საკმარისი არ არის, „ეტალონი“ კი მოსწავლეებს თავიანთი განათლების გამოვლენის შესაძლებლობას აძლევს“.

ქუთაისის N32 საჯარო სკოლის დირექტორი ჯეირან კოღუაშვილი:

„ეტალონის“ ტესტირებაზე უკეთეს შედეგს ველოდი, თუმცა გამოცდის შემდეგ ეტაპზე წარმატებული მოსწავლეების იმედი მაქვს. ისეთ მნიშვნელოვან პროექტს, როგორიც „ეტალონია“ მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლებაში ყოველთვის ჰქონდა და ექნება განსაკუთრებული დანიშნულება. რაც მეტი მოსწავლე მიიღებს „ეტალონში“ მონაწილეობას, მით უკეთესი მისთვის“.

„ეტალონის“ პედაგოგი, მაკა ჯავახაძე:

„ჩვენთან პირველმა ეტაპმა ძალიან კარგად ჩაიარა. მეორე ეტაპზე კარგ შედეგს ველოდებით, რადგან ძალიან კარგი და ნიჭიერი ბავშვი გადავიდა. საბოლოო ჯამში, კმაყოფილი ვარ შედეგებით“.

ქუთაისის N40 საჯარო სკოლის დირექტორი ლია კუხიანიძე:

„ჩვენი სკოლის მოსწავლეები „ეტალონის“ ტესტირებით კმაყოფილები არიან. იმედი მაქვს, გამოცდის შემდეგ ეტაპზე კიდევ უფრო მაღალ შედეგებს აჩვენებენ. „ეტალონი“ მოსწავლეებს თავიანთი ცოდნის წარმოჩენაში ეხმარება. ეს პროექტი მოსწავლეების ინტერესის სფეროს კიდევ უფრო აფართოებს და შესაძლებლობას აძლევს, მეტი იკითხონ“.

ქუთაისის N40 საჯარო სკოლის „ეტალონის“ პედაგოგი ია ჩინჩალაძე:

„ეტალონის“ I ეტაპი წარმატებით ჩატარდა. დარწმუნებული ვარ, პროექტში საუკეთესო გაიმარჯვებს. „ეტალონი“ ძალიან მნიშვნელოვანი პროექტია, ის მოსწავლეებს ძალიან მოსწონთ და იმედია, კიდევ დიდხანს გაგრძელდება“.

ქუთაისის N26 საჯარო სკოლის დირექტორი ვარდო უგლავა:

„ეტალონის“ ტესტირებაზე მოსწავლეებმა იმაზე უკეთესი შედეგები აჩვენეს, ვიდრე ველოდი. მონაწილეები ძალიან მონდომებულები არიან და ყველაფერს აკეთებენ იმისთვის, რომ მომდევნო ეტაპზე კიდევ უფრო წარმატებული შედეგები მიიღონ. წლებია, რაც „ეტალონი“ საინტერესოდ გრძელდება, რადგან ის ძალიან მნიშვნელოვანი პროექტია“.

ქუთაისის N26 საჯარო სკოლის „ეტალონის“ პედაგოგი ხათუნა ბუაძე:

„ჩვენი სკოლის მე-9 კლასის მოსწავლეებმა „ეტალონის“ ტესტირებაზე განსაკუთრებით მაღალი შედეგები აჩვენეს. მათი იმედი ტესტირების შემდეგ ეტაპზეც მაქვს. „ეტალონი“ მოსწავლეებს საკუთარი შესაძლებლობების ბოლომდე წარმოჩენის შესაძლებლობებს აძლევს. ამიტომ, ჩემი აზრით, ძალიან მნიშვნელოვანი პროექტია“.

ასევე იხილეთ

ქუთაისის მოსწავლეთა საყურადღებოდ

იხილეთ ფოტოები


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

საბავშვო ბაღების დაფინანსება 16 მილიონით მცირდება - თბილისის 2025 წლის ბიუჯეტის პროექტი ცნობილია

საქართველოს მასშტაბით დაფინანსდა 14 საგანმანათლებლო დაწესებულების 15 კურსი

ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის საბჭო სხდომას 27 დეკემბერს გამართავს 

სტუდენტების 2 კატეგორია, რომელიც 500 და 700 ლარით დაფინანსდება - მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტი

რატომ უნდა დაიწეროს ნიშნები სკოლაში - მოსწავლის შეფასების მიზნები, პრინციპები, ამოცანები

პიროვნება

„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“

„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“

სპორტული შეჯიბრებები, რადგან ამ დროს იქმნებოდა საუკეთესო, პოზიტიური თანამშრომლობითი გარემო და მიყალიბდებოდა ემპათიის უნარი თანატოლის მიმართ 

ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი მიზანდასახულნი, შრომისმოყვარენი და შემოქმედებითნი არიან
სკოლები

სკოლაში სტუმარს მასპინძლობისა და საინტერესო საუბრისთვის დიდ მადლობას უხდიან
მათთვის საინტერესო და შემეცნებითი აღმოჩნდა წყალქვეშა სამყაროში მოგზაურობა

შემოქმედებითი ხასიათის დავალებები მოსწავლეთა მაღალი ჩართულობითა და ინტერესით გამოირჩევა


საინტერესო

6 ყველაზე რთული გამოცდა მსოფლიოში

მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა 

ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე

AI განმარტებით, მასწავლებლის ჩაცმულობა მაინც დამოკიდებულია სკოლის კულტურასა და პოლიტიკაზე 

სიახლეები
საზოგადოება