მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
2017 წლის მასწავლებელთა კომპეტენციის გამოცდაზე გამოყენებული ტესტები, შეფასების სქემები და სწორი პასუხები:
ქართული ენა და ლიტერატურა, მათემატიკა და ბუნებისმეტყველება (I-IV)
ქართული ენა და ლიტერატურა, მათემატიკა და ბუნებისმეტყველება (I-IV) - შეფასების სქემა და სწორი პასუხები
ქართული ენა და ლიტერატურა (I-VI)
ქართული ენა და ლიტერატურა (I-VI) - შეფასების სქემა და სწორი პასუხები
მათემატიკა (I-VI)
მათემატიკა აზერბაიჯანულად (I-VI)
მათემატიკა სომხურად (I-VI)
მათემატიკა რუსულად (I-VI)
მათემატიკა (I-VI) - შეფასების სქემა და სწორი პასუხები
ბუნებისმეტყველება (I-VI) ქართულად
ბუნებისმეტყველება (I-VI) აზერბაიჯანულად
ბუნებისმეტყველება (I-VI) სომხურად
ბუნებისმეტყველება (I-VI) რუსულად
ბუნებისმეტყველება (I-VI) - შეფასების სქემა და სწორი პასუხები
*გაითვალისწინეთ, რომ მათემატიკის (I-VI) ტესტის არაქართულენოვან ვერსიაში აკადემიური უნარების ნაწილი განსხვავებულია ამავე ტესტის ქართულენოვანი ვერსიისაგან და იგივეა, რაც ბუნებისმეტყველების (I-VI) ტესტის ქართული ვერსიის აკადემიური უნარების ნაწილი.
სამოქალაქო განათლება
სამოქალაქო განათლება აზერბაიჯანულად
სამოქალაქო განათლება სომხურად
სამოქალაქო განათლება რუსულად
სამოქალაქო განათლება - შეფასების სქემა და სწორი პასუხები
ფიზიკა
ფიზიკა აზერბაიჯანულად
ფიზიკა სომხურად
ფიზიკა რუსულად
ფიზიკა - შეფასების სქემა და სწორი პასუხები
ქართული ენა და ლიტერატურა (VII-XII)
ქართული ენა და ლიტერატურა (VII-XII) - შეფასების სქემა და სწორი პასუხები
პროფესიული უნარები I ვარიანტი
პროფესიული უნარები II ვარიანტი
პროფესიული უნარები I ვარიანტი - შეფასების სქემა
პროფესიული უნარები II ვარიანტი - შეფასების სქემა
მათემატიკა (VII-XII)
მათემატიკა აზერბაიჯანულად (VII-XII)
მათემატიკა სომხურად (VII-XII)
მათემატიკა რუსულად (VI-XII)
მათემატიკა (VII-XII) - შეფასების სქემა და სწორი პასუხები
ისტორია
ისტორია აზერბაიჯანულად
ისტორია სომხურად
ისტორია რუსულად
ისტორია - შეფასების სქემა და სწორი პასუხები
ბიოლოგია
ბიოლოგია აზერბაიჯანულად
ბიოლოგია სომხურად
ბიოლოგია რუსულად
ბიოლოგია - შეფასების სქემა და სწორი პასუხები
გეოგრაფია
გეოგრაფია აზერბაიჯანულად
გეოგრაფია სომხურად
გეოგრაფია რუსულად
გეოგრაფია - შეფასების სქემა და სწორი პასუხები
ქართული, როგორც მეორე ენა
ქართული, როგორც მეორე ენა - მოსმენის დავალება
ქართული, როგორც მეორე ენა - ლაპარაკის დავალება
ქართული, როგორც მეორე ენა - შეფასების სქემა
ინგლისური ენა
ინგლისური ენა - მოსმენის დავალება
ინგლისური ენა - შეფასების სქემა
ფრანგული ენა
ფრანგული ენა - მოსმენის დავალება
ფრანგული ენა - შეფასების სქემა
გერმანული ენა
გერმანული ენა - მოსმენის დავალება
გერმანული ენა - შეფასების სქემა
რუსული ენა
რუსული ენა - მოსმენის დავალება
რუსული ენა - შეფასების სქემა
უცხოური ენები - წერილის შეფასების სქემა
უცხოური ენები - თემის შეფასების სქემა
უცხოური ენები - ლაპარაკის შეფასების სქემა
ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები
ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები აზერბაიჯანულად
ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები სომხურად
ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები რუსულად
თეორიული ნაწილის შეფასების სქემა
ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები - პრაქტიკული ნაწილი
პრაქტიკული ნაწილის შეფასების სქემა
სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება
სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება აზერბაიჯანულად
სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება სომხურად
სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება რუსულად
სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება - შეფასების სქემა და სწორი პასუხები
მუსიკა ქართულად
მუსიკა აზერბაიჯანულად
მუსიკა სომხურად
მუსიკა რუსულად
მუსიკა მოსმენის დავალება
მუსიკა - შეფასების სქემა და სწორი პასუხები
ფიზიკური აღზრდა და სპორტი ქართულად
ფიზიკური აღზრდა და სპორტი აზერბაიჯანულად
ფიზიკური აღზრდა და სპორტი სომხურად
ფიზიკური აღზრდა და სპორტი რუსულად
ფიზიკური აღზრდა და სპორტი - შეფასების სქემა და სწორი პასუხები
ქიმია ქართულად
ქიმია აზერბაიჯანულად
ქიმია სომხურად
ქიმია რუსულად
ქიმია - შეფასების სქემა და სწორი პასუხები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
განმარტებაში ვკითხულობთ, რომ დასკვნის ოფიციალურად მიღების შემდეგ, ცენტრი აღნიშნულ გადაწყვეტილებას გაასაჩივრებს
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს
სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ
მოსწავლეების ფანტაზია უსაზღვროა და საჩუქარს, ძირითადად, ადრესატის გემოვნებიდან გამომდინარე არჩევენ