მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
პროექტ „ახალი სკოლის მოდელის“ სასკოლო კურიკულუმის განვითარების და დანერგვის ფარგლებში, ქუთაისის N36 საჯარო სკოლის IIIდ კლასში (პედაგოგი ირმა კოჭბიანი) ქართულ ენაში გაკვეთილი ჩატარდა.
გაკვეთილს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროს ექსპერტი ხათუნა ფირცხალაშვილი, ექსპერტის თანაშემწე ნათია გვილავა და სკოლის დირექტორი თენგიზ თაბუკაშვილი ესწრებოდნენ.
„გაკვეთილი თემა: „სწავლა“. ძირითადი რესურსი - ტექსტი: „რას გვასწავლიან წიგნები“.
გაკვეთილი წინარე ცოდნის გააქტიურებით, წინა გაკვეთილზე შესრულებული კომპლექსური დავალების გასიტყვებით დაიწყო. (სამიზნე ცნება: „ინტერპრეტირება“. ტექსტის გაგრძელება და ილუსტრაციებით გაფორმება)
მოსწავლეებმა საინტერესო და შინაარსიანი ნამუშევრები წარმოადგინეს და მიიღეს მასწავლებლის განმავითარებელი უკუკავშირი. კიდევ ერთხელ მოხდა ტექსტზე ინტერაქცია. მასწავლებელმა მოსწავლეებს შესთავაზა ახალი კომპლექსური დავალების შექმნა. (სამიზნე ცნება - „წერაა“) - შექმენით თხზულება სათაურის მიხედვით: „ადამიანი უწიგნურობით ბრმაა“.
მასწავლებელმა მოსწავლეებს შეახსენა, რა ხერხები უნდა გამოიყენონ წარმატებული წერისთვის. დასრულების შემდეგ განიმარტა პრეზენტაციები.
გაკვეთილმა თანამშრომლობით ატმოსფეროში ჩაიარა. გაკვეთილის ბოლოს მასწავლებელმა სამინისტროს ექსპერტებისგან კონსტრუქციული უკუკავშირი მიიღო“, - ნათქვამია ქუთაისის N36 საჯარო სკოლის მიერ etaloni.ge-სთვის გამოგზავნილ ინფორმაციაში.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ცვლილებები მასწავლებელთა სქემაში - მთავრობის დადგენილება გამოქვეყნდა
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
შრომის საჯარო სკოლაში შობა-ახალი წელი იზეიმეს
საახალწლო დეკორაციების დაშლა სკოლაში არის არა მხოლოდ ორგანიზაციული პროცესი, არამედ მნიშვნელოვანი სასწავლო გამოცდილება