მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ავადმყოფობის გამო სკოლის გაცდენა, ცალკეული გამონაკლისების გარდა, მოსწავლეს საპატიოდ არ ეთვლება. იმ შემთხვევაში თუ სასწავლო წლის გამავლობაში, თითოეულ საგანში გაცდენილი საათების რაოდენობა 30 %-ს გადააჭარბებს, მოსწავლეს ექსტერნის გამოცდის ჩაბარება მოუწევს.
აღნიშნული საკითხის შესახებ დეტალები etaloni.ge-მ განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროში დააზუსტა.
„გაცდენა არის გაცდენა. მოსწავლემ ცუდად ყოფნის გამო, ცნობა მიიტანოს და საპატიოდ ჩაუთვალონ - ასე არ ხდება, რადგან მოსწავლე გაკვეთილს არ ესწრებოდა. მაგრამ თუ მაგალითად, ბავშვმა მოიტეხა ფეხი, ან გაიკეთა ოპერაცია და არ შეუძლია სკოლაში მისვლა და ამის დამადასტურებელი ცნობა აქვს, მას ინდივიდუალური გაკვეთილები უტარდება, ან პედაგოგები მიდიან მოსწავლესთან სახლში ან დისტანციურად ხდება ამ ბავშვთან მუშაობა“, - განაცხადეს სამინისტროში.
ეროვნულ სასწავლო გეგმის თანახმად, მოსწავლის გაცდენები აღირიცხება მოსწავლეთა გაკვეთილზე დასწრების აღრიცხვის ჟურნალში. თუ საბაზო-საშუალო საფეხურებზე მოსწავლემ სასწავლო წლის განმავლობაში, კონკრეტული საგნისთვის სასწავლო წლის მანძილზე დათმობილი საათების 30% და მეტი გააცდინა, მოსწავლე ფასდება მხოლოდ ექსტერნატის გამოცდის ჩაბარების საფუძველზე.
იმ შემთხვევაში თუ მოსწავლეს სჭირდება მკურნალობა ერთ თვეზე მეტი ვადით, სკოლა ვალდებულია ის შინ სწავლების რეჟიმზე გადაიყვანოს.
როგორც ეროვნული სასწავლო გეგმა ითვალისწინებს, მოსწავლეები, რომლებიც საჭიროებენ მკურნალობას ერთ თვეზე მეტი ვადით და ეს სკოლისთვის სამედიცინო დაწესებულების მიერ გაცემული ცნობის საფუძველზე ხდება ცნობილი, დაწესებულება ვალდებულია დაადგინოს განრიგი, რომლითაც სკოლის მიერ განსაზღვრული მასწავლებელი/მასწავლებლები განახორციელებს მოსწავლესთან ვიზიტს.
შინ სწავლების პროცესში რეკომენდებულია დისტანციური სწავლების ფორმის გამოყენება. ამასთან სკოლამ უნდა უზრუნველყოს მოსწავლისთვის შესაბამისი კლასის საათობრივი ბადით განსაზღვრული თითოეული საგნისთვის კვირაში მინიმუმ 1 გაკვეთილის ჩატარება.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
რა შემთხვევაში მიიჩნევა სწავლის შედეგი მიღწეულად
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს
სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ
მოსწავლეების ფანტაზია უსაზღვროა და საჩუქარს, ძირითადად, ადრესატის გემოვნებიდან გამომდინარე არჩევენ