მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საქართველოს მასშტაბით სულ 70 საგანმანათლებლო რესურსცენტრი მოქმედებს. მათგან ყველაზე მეტი იმერეთის რეგიონში, ყველაზე ცოტა კი აფხაზეთშია. თანამშრომლების რაოდენობით გალი ლიდერობს, სადაც რესურსცენტში 8 ადამიანია დასაქმებული.
აღნიშნული სტატისტიკა etaloni.ge-ს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტრომ მიაწოდა.
რესურსცენტრების რაოდენობა რაიონების მიხედვით ასეთია:
ყველაზე მეტი რესურსცენტრი იმერეთშია და მათი რაოდენობა 12-ს შეადგენს, მას მოსდევს სამეგრელო-ზემო სვანეთი, სადაც 9 რესურსცენტრი ფუნქციონირებს. შემდეგ მოდის კახეთი 8 რესურსცენტრით, 7 რესურსცენტრია ქვემო ქართლში. 6-6 რესურსცენტრი აქვს აჭარას და სამცხე-ჯავახეთს, ხოლო 4-4 არის შიდა ქართლსა და მცხეთა-მთიანეთში. გურიაში 3 რესურსცენტრია, ყველაზე ცოტა - 2 რესურსცენტრი აქვს აფხაზეთს.
რაც შეეხება რესურსცენტრების თანამშრომელების რაოდენობას, სამინისტროს განმარტებით, რაოდენობა რესურსცენტრის სამოქმედო ტერიტორიაზე არსებული სკოლებისა და მოსწავლეთა რაოდენობის მიხედვით განისაზღვრება.
რესურსცენტრში დასაქმებულთა ძირითადი რაოდენობა 3-დან 6 თანამშრომლამდეა. პოზიციები კი შემდეგნაირად არის გადანაწილებული: რესურცენტრის უფროსი, მესამე კატეგორიის უფროსი სპეციალისტი (ფინანსისტი/იურისტი); მეორე კატეგორიის უფროსი სპეციალისტი (პედაგოგი); მესამე კატეგორიის სპეციალისტი (საქმისმწარმოებელი); შიდა აუდიტი; შესყიდვების კოორდინატორი და ა.შ.
დღეის მდგომარეობით, ყველაზე მეტი, 8 თანამშრომელი გალის რესურცენტრშია: პირველი კატეგორიის უფროსი სპეციალისტი (პედაგოგი); პირველი კატეგორიის უფროსი სპეციალისტი (პედაგოგი); პირველი კატეგორიის უფროსი სპეციალისტი (ფინანსისტ - ეკონომისტი (ბუღალტერი); პირველი კატეგორიის უფროსი სპეციალისტი (პედაგოგი); მეორე კატეგორიის უფროსი სპეციალისტი (პედაგოგი); მეორე კატეგორიის უფროსი სპეციალისტი (იურისტი; შესყიდვების კოორდინატორი) და მეორე კატეგორიის უფროსი სპეციალისტი (ინფორმაციული ტექნოლოგიების მენეჯერი).
აღსანიშნავია, რომ საგანმანათლებლო რესურსცენტრების მიზანი სამინისტროს პოლიტიკის განხორციელების ხელშეწყობაა:
რესურსცენტრები თავის სამოქმედო ტერიტორიაზე არსებულ საჯარო სკოლებში ახორციელებენ მიმდინარე პროცესების ზედამხედველობას და თავის სამოქმედო ტერიტორიაზე არსებული საჯარო სკოლების მხარდაჭერას და კონსულტირებას; ხელს უწყობენ მშობელთა ინფორმირებულობის გაზრდას განათლების სისტემაში მიმდინარე რეფორმების შესახებ; მონიტორინგს უწევენ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის მიერ დამტკიცებული ეროვნული სასწავლო გეგმის შესაბამისად სასწავლო პროცესის წარმართვას, ხელშემწყობი სასწავლო გარემოს უზრუნველყოფით და საგანმანათლებლო-აღმზრდელობითი და სხვა პროგრამებისა და პროექტების განხორციელებას და ა.შ.
იხილეთ რეგიონების მიხედვით არსებული რესურსცენტრები და მათში დასაქმებულთა რაოდენობა
აღსანიშნავია, რომ ჩვენთან საუბრისას, დირექტორებმა აწ უკვე გასული სასწავლო წელიც შეაჯამეს
რის მიხედვით ცხადდება ვარიანტი რთულად?
„წარმატებული სკოლის წარმატებული ლიდერი იუბილარია“
ჰაერის ტემპერატურას სასკოლო ტესტების შედეგებზე შეუძლია გავლენის მოხდენა
„რთულია შევაფასო განათლების დონე ქვეყანაში, თუმცა ეს განვითარებადი სფეროა, მუდმივად ვითარდება და იხვეწება“
„მე არასდროს მიფიქრია საჯარო სკოლაში გადასვლაზე, დიდი და წარმატებული ოჯახის წევრი ვარ და ეს ძალიან მახარებს“