მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქუთაისის N36 საჯარო სკოლაში ინგლისური ენის პედაგოგმა, ნარგიზა მარგველაშვილმა, მე-3 კლასში, თემაზე - „At the pet shop“ (ზოომაღაზიაში) გაკვეთილი ჩაატარა.
გაკვეთილი „ახალი სკოლის მოდელის ფარგლებში“ ჩატარდა. მოსწავლეები თემით ძალიან დაინტერესდნენ.
„ახალი სკოლის მოდელის" ფარგლებში პირველად გაჩნდა საშუალება სასკოლო სივრცეშივე ვეძებოთ ეროვნული სასწავლო გეგმის დანერგვასთან დაკავშირებული პრობლემების გადაჭრის გზები.
სასკოლო კურიკულუმი მოსწავლეების ინტერესებსა და შესაძლებლობებზეა მორგებული. სწავლა-სწავლების კონსტრუქტივისტული პრინციპები სწავლა-სწავლების პროცესს ეფუძნება: აქტიური სწავლა-სწავლება მოსწავლის შინაგანი მოტივაციის გაღვივებას უწყობს ხელს. ახალი ცოდნის კონსტრუირება მოსწავლე თანდათანობითი მიჰყავს ახალ ცოდნამდე, ნაცნობ კონტექსტებზე დაყრდნობით. მოსწავლეს გონებაში ცნებათა ბმულების ჩამოყალიბება შეძენილი ცოდნის გამთლიანებაში ეხმარება.
აქტივობებისა და კომპლექსური დავალებების ბანკი, რესურსები, სწავლა-სწავლების მეთოდები და სტრატეგიები, ტექნოლოგიები და შეფასება ქმნის შესაძლებლობას, რომ ყველა ბავშვი თავს გრძნობს თანასწორ მდგომარეობაში; ყველა ბავშვს საშუალება ეძლევა ილაპარაკოს, ახსნას, გაუზიაროს სხვებს საკუთარი შემოქმედება“,- ამბობს სკოლის წარმომადგენელი.
„ახალი სკოლის მოდელს" ორი ძირითადი მიზანი აქვს: სწავლა-სწავლების ხარისხი ამაღლდეს და ისეთი გარემო შეიქმნას, რომელიც კარგი მოქალაქის ჩამოყალიბებას შეუწყობს ხელს.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
თბილისის ბაღების თანამშრომლებს ხელფასი 10 პროცენტით და კიდევ 125 ლარით გაეზრდებათ
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მოსწავლეებმა ახალი წელი იზეიმეს
საახალწლო დეკორაციების დაშლა სკოლაში არის არა მხოლოდ ორგანიზაციული პროცესი, არამედ მნიშვნელოვანი სასწავლო გამოცდილება