მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელმა, მაღალმთიანი რაჭიდან, ლელა კოტორაშვილმა, სკოლის მოსწავლეები, კვირა დღეს, ბუნებაში გაიყვანა და აქტივობა სახელად „კითხვა ბუნებაში“ მოაწყო.
„წიგნიერების განვითარებისთვის ზრუნვა საკლასო ოთახითა და ქართულის გაკვეთილით რომ არ უნდა შემოიფარგლოს, ახალი ამბავი არ არის.
სემესტრულ სამოქმედო გეგმაში აუცილებლად ვწერ აქტივობას, რომელსაც „კითხვა ბუნებაში“ დავარქვი. ამისთვის კი საჭიროა თავისუფალი დრო, წიგნი, რომელსაც ვკითხულობთ, ცოტაოდენი ტკბილეული და შესაფერისი გარემო.
ასეთი დღეები დაუვიწყარ მოგონებად გადაიქცევა ხოლმე. განსხვავებულ გარემოში მასწავლებელი და მოსწავლეები ვაკვირდებით ერთმანეთის ქცევას, ამ დროს უფრო ადვილია ბავშვის სამყაროსთან დაახლოება.“- აღნიშნავს ლელა.
ბავშვებმა ტყესთან ახლოს გაშალეს პლედები, ჩანთებიდან წიგნებთან ერთად ტკბილეული ამოალაგეს და ერთმანეთს გაუზიარეს წაკითხული მოთხრობების შინაარსი.
ამ აქტივობით მოსწავლეები ეცნობიან ერთმანეთის წიგნების სათაურებსა და ავტორებს, სწავლობენ ურთიერთობას განსხვავებულ გარემოში, იღებენ საინტერესო სურათებს.
„მერვეკლასელი თამუნას წიგნის ფურცელზე მოფრენილმა რომელიღაც პაწაწინა მწერმა კი საინტერესო საუბარი წამოგვაწყებინა. სურათი გადავუღეთ აპარატის macro პროგრამით და სულ სხვა თვალით დავინახეთ. ასე გადავწყვიტეთ ბუნების უხილავ ზედაპირებზე, პატარა არსებებსა და ყვავილებში განსხეულებული სამყარო აღმოგვეჩინა და სახლისკენ მომავალ გზაზე ბევრი საინტერესო სურათი დაგვიგროვდა. ამ სურათებს ამოვბეჭდავთ და საკლასო ოთახს გავილამაზებთ. კარს წვიმიანი ნისლით დაბინდული დღეები მოგვადგდა.“
მეცხრეკლასელი თამუნა პალაციოს „საოცრებას“ კითხულობს, მერვეკლასელი მარიამი - ჟან-კლოდ მურლევას „პირაღმა მდინარეს“, მისი კლასელი თამარი - ვიქტორ ჰიუგოს „პარიზის ღვთისმშობლის ტაძარს“, მეექვსეკლასელი მარიამი - ასტრიდ ლინდგრენის „ემილის თავგადასავალს“ , მერვეკლასელი კესო - თეა თოფურიას „ერთი გრძელი დღე სხვა პლანეტაზე“, ამ პატარა ადამიანებისთვს ლელა მასწავლებელი კი - ჰერმან მელვილის „მობი დიკს“.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ქულას მუშაობის დასრულებისთანავე დაინახავთ - NAEC ინფორმაციას ავრცელებს
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
გალაკტიონს მცირე ხელფასი ჰქონდა, ისევე, როგორც ყველა მის კოლეგას...
ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე