''ეტალონი'' მორიგ ინტელექტ-ჩემპიონატს ატარებს - დღეს ''სამგორის ეტალონი მოსწავლე'' გამოვლინდება.
ამ წუთებში, ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატი განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროში მიმდინარეობს.
ინტელექტ-შეჯიბრში სამგორის რაიონის სკოლებიდან გამორჩეული ახალგაზრდები მონაწილეობენ.
ღონისძიებას რესურსცენტრისა და სკოლის წარმომადგენლები, დირექტორები, პედაგოგები, მოსწავლეები და მათი მშობლები ესწრებიან.
დღევანდელ ღონისძიებაში ყველაზე მეტი - 16 მონაწილით, თბილისის N106 სკოლაა წარმოდგენილი.
თბილისის N106 სკოლის დირექტორი თენგიზ გულორდავა:
''მოსწავლეთა განვითარებისთვის ''ეტალონს'' ძალიან დიდი მნიშვნელობა აქვს. ჩვენი სკოლა აქტიურად იყო ჩართული შესარჩევ ტურში, გვყავს 16 მონაწილე, რომლებმაც გადალახეს ზღვარი და ახლა მოვედით, რომ მონაწილეობა მივიღოთ მე-2 ტურში.''
პირველ სამ ადგილზე გასული მოსწავლე ''ეტალონისგან'' სპეციალური დიპლომით დაჯილდოვდება.
ინტელექტ-შეჯიბრის მონაწილეები თავიანთ განწყობასა და ემოციებს გვიზიარებენ.
თამარ ციმაკურიძე, თბილისის N176 სკოლის მე-11 კლასის მოსწავლე:
''ეტალონის'' შესარჩევ ტურში ძალიან საინტერესო კითხვები იყო, გამიხარდა, რომ შემდეგ ეტეპზე გადავედი. არ ვნერვიუოობ, ვფიქრობ, რომ ყველაფერი კარგად ჩაივლის. ყველა მონაწილეს წარმატებებს ვუსურვებ. ძალიან კარგია, რომ ეს პროექტი არსებობს.''
თბილისის N152 სკოლის მე-8 კლასის მოსწავლე ანა მოკვერაშვილი:
''საკმადო ვნერვიულობ, შეიძლება დაბნეულობაც მეტყობოდეს. გამარჯვების იმედი მაქვს, მაგრამ ამაში დარწმუნებული არ ვარ. ''ეტალონი'' არის ინტელექტუალური ჩემპიონატი, რომელიც ყველაზე მნიშვნელოვანი პროექტია. ძალიან მომწონს ეს პროექტი და ხშირად ვუყურებ.''
დღევანდელ შეჯიბრში გამარჯვებულს ''სამგორის ეტალონი მოსწავლის" ტიტული მიენიჭება და ის ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატის გრანდიოზულ ფინალში მიიღებს მონაწილეობას.
"ეტალონი" 2016-2017 სასწავლო წელს საქართველოს ყველა ქალაქსა და მუნიციპალიტეტს ესტუმრება და ადგილზევე გამოავლენს "ეტალონ მოსწავლეებს".
''ეტალონი თბილისის'' პროექტი ქალაქ თბილისის მერიის განათლების, სპორტის და ახალგაზრდულ საქმეთა საქალაქო სამსახურის ფინანასური მხარდაჭერითა და განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს პარტნიორობით მიმდინარეობს.
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“