სოციალურ - საგანმანათლებლო პროექტი ''ეტალონი'' გრძელდება.
ამჯერად ''ისნის ეტალონი მოსწავლე'' გამოვლინდა.
ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატი განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროში ჩატარდა.
ისნის რაიონის გამორჩეული ახალგაზრდები ერთმანეთს პირველობისთვის დაუპირისპირდნენ.
ღონისძიებას რესურსცენტრისა და სკოლის წარმომადგენლები, დირექტორები, პედაგოგები, მოსწავლეები და მათი მშობლები დაესწრნენ.
დაძაბული ინტელექტუალური დაპირისპირების შედეგად გამარჯვებული გამოვლინდა.
''ისნის ეტალონი მოსწავლის'' ტიტულს თბილისის N85 სკოლის მე-11 კლასის მოსწავლე თამუნა სიმონიშვილი დაეუფლა.
''ისნის ეტალონი მოსწავლის''თამუნა სიმონიშვილის თქმით, გამარჯვება მომავალ წარმატებებში დაეხმარება:
''ძალიან მომეწონა ღონისძიება, საინტერესო კითხვები იყო. ძალიან ბედნიერი ვარ, რომ ''ისნის ეტალონი მოსწავლე'' გავხდი. გამარჯვებას ნამდვილად არ ველოდი. გამოვცადე ჩემი თავი და დავამტკიცე, რომ მე ეს შემიძლია. იმედია, ეს გამარჯვება დამეხმარება ჩემს მომავალ წარმატებებში.''
თბილისის N85 სკოლის დირექტორმა გელა ჭანტურიამ პროექტის მნიშვნელობაზე გაამახვილა ყურადღება:
''ეტალონი'' არაჩვეულებრივი საგანმანათლებლო პროექტია, რომელიც მოსწავლეებს განვითარებაში უწყობს ხელს. პროექტის დიდი პლუსი ის არის, რომ მომავალ თაობას მოუწოდებს, რომ წიგნს დაუბრუნდნენ. რაც შეეხება, გამარჯვებულ მოსწავლეს, თამუნა არის ძალიან ბეჯითი, უყვარს კითხვა, ყველა საგანს თანაბრად ფლობს, არამარტო
მხატვრულ-ლიტერატურაში, მათემატიკაშიც უძლიერესი მოსწავლეა. მხარს ვუჭერთ ამ პროექტს და ჩვენი სკოლა ყოველთვის მიიღებს ''ეტალონში'' მონაწილეობას.''
''ისნის ეტალონი მოსწავლის'' ტიტულის მფლობელითამუნა სიმონიშვილი, ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატის გრანდიოზულ ფინალში მიიღებს მონაწილეობას.
მანამდე ინტელექტ-შეჯიბრი გრძელდება. ''ეტალონი" 2016-2017 სასწავლო წელს საქართველოს ყველა ქალაქსა და მუნიციპალიტეტს ესტუმრება და ადგილზევე გამოავლენს ''ეტალონ მოსწავლეებს''.
''ეტალონი თბილისის'' პროექტი ქალაქ თბილისის მერიის განათლების, სპორტის და ახალგაზრდულ საქმეთა საქალაქო სამსახურის ფინანასური მხარდაჭერითა და განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს პარტნიორობით მიმდინარეობს. ფოტოების სანახავად გადადით ბმულზე
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“