მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
სიქთარვის საჯარო სკოლა საკმაოდ აქტიური და წარმატებული მოსწავლეებით გამოირჩევა. გამომდინარე აქედან, სკოლას სხვადასხვა კონკურსში, უამრავი მიღწევა აქვს.
სკოლა მონაწილეობს ქუთაისის განათლების, განვითარებისა და დასაქმების ცენტრის პროგრამა ,,მომავლის თაობა“-ში და 2-ჯერ გახდა მცირე გრანტების კონკურსის გამარჯვებული.
2 წელია სკოლა ჩართულია საერთაშორისო პროექტში etwining. ხორციელდება სხვადასხვა სახის ღონისძიებები. მოსწავლეებმა გაიმარჯვეს პროექტის იუბილისადმი მიძღვნილ კონკურსში ,,იტვინინგის პოსტერი“, ,,მისალოცი ბარათი“(3D ფორმატი).
ინგლისური ენის პედაგოგი სოფიკო ვაშაკიძე კი ქვეყნის მასშტაბით შერჩეულ ორ პედაგოგს შორის მოხვდა და გაემგზავრა etwining-ის მიერ გამართულ საერთაშორისო კონფერენციაზე პოლონეთში.
სასწავლო წლის დაწყებამდე სკოლაში მოეწყო ერთკვირიანი ინგლისურენოვანი ბანაკი ,,მშვიდობის კორპუსის“ მოხალისე კალისია უინქის და სკოლის დირექტორის ია კვატაიას ხელმძღვანელობით. ბანაკში იყო როგორც შემეცნებითი, ასევე გასართობი აქტივობები.
სკოლაში 3 წელია მიმდინარეობს ინტელექტუალური თამაში ,,რა? სად? როდის?“ ხელმძღვანელი ნოდარ ბუცხრიკიძე. ყოველი სასწავლო წლის ბოლოს ვლინდება საუკეთესო მოაზროვნე და სიმბოლურ საჩუქრად გადაეცემა ბუ. თამაშზე, სტუმრის სტატუსით, იწვევენ, სოფლისა და რაიონის გამოჩენილ ადამიანებს. ასევე მიწვეული ჰყავდათ ,,რა? სად? როდის?“ მოაზროვნე სერგო თევდორაძე.
რაც შეეხებათ დაწყებითი საფეხურის მოსწავლეებს, ისინი აქტიურად მონაწილეობდნენ ,,ჯიპრაიდის“ პროგრამაში. (I-VI კლ.)
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ქულას მუშაობის დასრულებისთანავე დაინახავთ - NAEC ინფორმაციას ავრცელებს
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
გალაკტიონს მცირე ხელფასი ჰქონდა, ისევე, როგორც ყველა მის კოლეგას...
ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე