მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატი „ეტალონი“ გამორჩეული ახალგაზრდების მონაწილეობით ჩოხატაურის თეატრში ჩატარდა, სადაც „ჩოხატაურის ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა.
ღონისძიებას ჩოხატაურის მუნიციპალიტეტის მერი ირაკლი კუჭავა, ჩოხატაურის მუნიციპალიტეტის მერის მოადგილე მინდია ჟღერია, გურიის გუბერნატორის მოადგილე გია ებრალიძე, კულტურის ცენტრის დირექტორი თამარ კეკელიძე, ჩოხატაურის რესურსცენტრის უფროსი შორენა სიხარულიძე, საგანმანათლებლო სექტორის წარმომადგენლები, სკოლის დირექტორები და პედაგოგები ესწრებოდნენ.
ჩოხატაურის მუნიციპალიტეტის მერის ირაკლი კუჭავას აზრით, „ეტალონი“, როგორც პოზიტიური პროექტი, სატელევიზიო სივრცეს უნდა დაუბრუნდეს:
„მოხარულები ვართ, რომ „ეტალონი“ ისევ ტარდება. ჩვენი დიდი მეგობარი გოჩა შესანიშნავად უძღვება პროექტს და სამწუხაროა, რომ ინტელექტ-ჩემპიონატი სატელევიზიო სივრცეში არ გადის. ამ პროექტს სხვებისგან ერთმანეთის გახარების, ბედნიერებისა და ერთიანობისკენ მისწრაფება განასხვავებს. ეს კი ძალიან მნიშვნელოვანია“.
ჩოხატაურის მუნიციპალიტეტის მერის მოადგილემ მინდია ჟღერიამ პროექტის დადებით ზეგავლენაზე ისაუბრა და იმედი გამოთქვა, რომ პროექტის ფარგლებში მუნიციპალიტეტის წარმატება სამომავლოდაც გაგრძელდება:
„ეტალონი“ ერთნაირად სასარგებლოა, როგორც მოსწავლეებისთვის, ასევე, მაყურებლისთვისაც. რასაკვირველია, პროექტი მომავლის რწმენას, განათლებასა და ცოდნას აძლევს ახალგაზრდას, მაგრამ მაყურებლის ამპლუაში ყოფნაც კი თვითრწმენას გიღვივებს. მივესალმები, „ეტალონის“ ყველა მონაწილესა და „ჩოხატაურის ეტალონ მოსწავლეს“. მუნიციპალიტეტის „ეტალონი მოსწავლეები“ ყოველწლიურად აუმჯობესებენ შედეგებს და ვიმედოვნებ, რომ ჩვენი წარმატებული ასპარეზობა მომავალშიც სტაბილურად გაგრძელდება“.
გურიის გუბერნატორის მოადგილემ გია ებრალიძემ „ეტალონის“ ტრადიციასა და მის სარგებლიანობაზე ისაუბრა:
„პირველ რიგში, მისასალმებელია, რომ „ეტალონი“ დიდი ხნის პროექტია და ყოველთვის წარმატებული იყო. ინტელექტ-ჩემპიონატი ემსახურება ახალგაზრდების განვითარებას. ხოლო მისი გამორჩეულობა მის საგანმანათლებლო ფუნქციაშია. „ეტალონი“ ნიჭიერი პროექტია და ახალგაზრდებს თვითრეალიზებაში ეხმარება“.
ჩოხატაურის რესურსცენტრის უფროსმა შორენა სიხარულიძემ მუნიციპალიტეტის მოსწავლეების წარმატებაში „ეტალონის“ როლი გამოჰყო:
„განათლების სფეროში არაერთი ღონისძიება იმართება, მაგრამ „ეტალონი“ განსაკუთრებულია, რაზეც ბავშვების აქტიურობა და სავსე დარბაზიც მეტყველებს. ჩვენთვის ეს პროექტი ძალიან ბევრს ნიშნავს. შარშან ჩვენი ერთ-ერთი მცირერიცხოვანი სკოლის მოსწავლემ „ეტალონის“ ფინალზე მეორე ადგილი დაიკავა. პროექტი ნიჭიერი ბავშვების აღმოჩენას ემსახურება. მაგალითად, დღეს გაიმარჯვა მოსწავლემ, რომლის სკოლაშიც თერთმეტი მოსწავლეა და ამ ბავშვს კლასელი საერთოდ არ ჰყავს. ამიტომ ეს პროექტი ჩვენთვის საამაყოა“.
„ჩოხატაურის ეტალონი მოსწავლის“ ტიტული დიდივანის საჯარო სკოლის X კლასის მოსწავლემ ვასილ რამიშვილმა მოიპოვა:
„გახარებული ვარ. პროექტი მონაწილეებს მოტივაციასა და თვითრეალიზების საშუალებას აძლევს. ინტელექტ-ჩემპიონატში მონაწილე მოსწავლეების ცდილობენ, რომ მომავალ წელსაც ღირსეულად წარმოჩინდნენ. მადლობა ორგანიზატორებს დღევანდელი დღისთვის“.
შეჯიბრში გამარჯვებულმა „ჩოხატაურის ეტალონი მოსწავლის“ ტიტული და საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატის გრანდიოზულ ფინალში მონაწილეობის უფლება მოიპოვა.
„ეტალონი“ 2019-2020 სასწავლო წელსაც ტრადიციულად საქართველოს ყველა ქალაქსა და მუნიციპალიტეტს ესტუმრება და „ეტალონ მოსწავლეებს“ადგილზევე გამოავლენს. კონკურსი სამ ეტაპად მიმდინარეობს: პირველი ეტაპზე სკოლებში იმართება შესარჩევი ტესტირებები, მეორე ეტაპი - ადგილზე, მუნიციპალიტეტსა თუ თვითმმართველ ქალაქში „ეტალონის“ შემოქმედებითი გუნდის სტუმრობასა და ღონისძიების ჩატარებას გულისხმობს. „ეტალონის“ მიმდინარე სეზონი კი სასწავლო წლის ბოლოს გრანდიოზული ფინალით დაგვირგვინდება.
ასევე იხილეთ:
ჩოხატაურის მოსწავლეთა საყურადღებოდ
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
NAEC მასწავლებლებისთვის ვაკანსიას აცხადებს- ტესტური დავალებები 13 საგანში შეიქმნება მე-6 და მე-10 კლასების მოსწავლეებისთვის
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
გაკვეთილის მიზანი იყო შეკრება-გამოკლებაზე ცოდნის განმტკიცება