მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის მინისტრმა მიხეილ ბატიაშვილმა თანამდებობა დატოვა და გადაწყვეტილება პირადი მიზეზით ახსნა.
აღნიშნული ინფორმაციის გავრცელებიდან მალევე დასახელდა ბატიაშვილის შესაძლო შემცვლელის რამდენიმე კანდიდატურა:
ერთ-ერთი ვერსიით განათლების მინისტრის პოსტზე, შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრის ყოფილი ხელმძღვანელი მაია მიმინოშვილი განიხილება.
ნაწილის ვარაუდით, ბატიაშვილს მისივე მოადგილე გიორგი ვაშაკიძე შეცვლის.
მედიაში მესამე კანდიდატურად, „სოხუმის უნივერსიტეტის“ რექტორი ზურაბ ხონელიძე დასახელდა.
რაც შეეხება ბატიაშვილს, მან მთავრობის სხდომის შემდეგ, წასვლის მიზეზის განმარტვის გარდა, კიდევ ერთ შესაძლო ცვლილებაზეც გააკეთა კომენტარი. საუბარია განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროსგან, სპორტისა და კულტურის სფეროების გამოყოფაზე. სწორედ, ეს არის მიხეილ ბატიაშვილის მიერ მინისტრის რანგში გაკეთებული ბოლო განცხადება:
„ეს პროცესი მუდმივად მიმდინარეობს და სავარაუდოდ, შეიძლება განხორციელდეს შემდეგი წლიდან. წლის ბოლომდე საკმაო დროა, რომ ჩამოყალიბდეს სწორი ხედვა, კონკრეტულად როგორ მოხდება, თუ მოხდა საერთოდ გაყოფა. ბოლომდე ვერ დაგიდასტურებთ, მაგრამ დროა იმისთვის, რომ გრძელვადიანად ჩამოყალიბდეს ისე, როგორც საქმეს წაადგება“.
ამასთან, პარლამენტის განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის კომიტეტის წევრის თემურ ჭკუასელის თქმით, სამინისტროსგან კულტურის გამოყოფის შემთხვევაში, კულტურის მინისტრი ბადრი მაისურაძე შეიძლება გახდეს.
„სავარაუდოდ, კულტურის მინისტრი ბადრი მაისურაძე იქნება. მისი კანდიდატურა განიხილება. მოადგილედ მაგიტომ დანიშნეს, რომ თუ სამინისტროს კულტურა გამოეყოფა, ეს ადამიანი დაინიშნება“, - აღნიშნა ჭკუასელმა.
იხილეთ ასევე: რეფორმები, რომლებიც მიხეილ ბატიაშვილის სახელს უკავშირდება - რა გააკეთა მინისტრმა 1 წელსა და 4 თვეში?
მიხეილ ბატიაშვილის განცხადება თანამდებობიდან გადადგომის შემდეგ - „იმედს გამოვთქვამ, არ მოჰყვება პოლიტიკური სპეკულაციები“
მიხეილ ბატიაშვილი განათლების მინისტრის პოსტს ტოვებს
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
რა შემთხვევაში მიიჩნევა სწავლის შედეგი მიღწეულად
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს
სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ
მოსწავლეების ფანტაზია უსაზღვროა და საჩუქარს, ძირითადად, ადრესატის გემოვნებიდან გამომდინარე არჩევენ