''მონაწილეებს ვურჩევ, რომ თამამები და რისკიანები იყვნენ'' - ''ნაძალადევის ეტალონი მოსწავლის'' რჩევები
22-05-2017
დაკოპირებულია
-
+
სოციალურ - საგანმანათლებლო პროექტი ''ეტალონი'' გრძელდება.
ამჯერად ''ნაძალადევის ეტალონი მოსწავლე'' გამოვლინდა.
ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატი განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროში ჩატარდა.
ნაძალადევის რაიონის გამორჩეული ახალგაზრდები ერთმანეთს პირველობისთვის დაუპირისპირდნენ.
ღონისძიებას რესურსცენტრისა და
სკოლის წარმომადგენლები, დირექტორები, პედაგოგები, მოსწავლეები და მათი
მშობლები დაესწრნენ.
დაძაბული ინტელექტუალური დაპირისპირების შედეგად გამარჯვებული გამოვლინდა.
''ნაძალადევის ეტალონი მოსწავლის'' ტიტულს თბილისის N142 სკოლის მე-10 კლასის მოსწავლე გიორგი რობაქიძე დაეუფლა.
''ნაძალადევის ეტალონი მოსწავლე'' გიორგი რობაქიძე მომავალ ''ეტალონელებს'' რჩევებს აძლევს:
''საერთო ჯამში გამარჯვება რთული არ ყოფილა, მაგრამ ცოტათი გამიჭირდა. ''ეტალონი'' დიდი მნიშვნელობის პროექტია, რადგან წარმატებისთვის შანსს აძლევს ბავშვებს. მომავალ ''ეტალონელებს'' ვურჩევ, რომ იყვნენ თამამები და რისკიანები.''
თბილისის N142 სკოლის დირექტორი შორენა ცნობილაძე ''ნაძალადევის ეტალონ მოსწავლეს'' გონიერ და ჭკვიან მოსწავლედ ახასიათებს:
''ჩვენი სკოლის თანამშრომლობა ''ეტალონთან'' შეიძლება ითქვას, რომ ტრადიციად იქცა. წლების წინ, ჩვენი სკოლის მოსწავლე მარი ჩახაია გახდა ''ეტალონი მოსწავლე''. რაც შეეხება წლევანდელ გამარჯვებულს, გიორგი რობაქიძეს, იგი არაჩვეულებრივი ბიჭია, ძალიან ჭკვიანი, გონიერი. არაჩვეულებრივი ოჯახი ჰყავს. სამნი არიან დედმამიშვილები. უფროსმა დამ გასულ წელს დაამთავრა ჩვენი სკოლა ოქროს მედალზე, ასევე ჰყავს პატარა ძმა, რომელიც მეორე კლასშია. მათი ოჯახისთვის შვილების განათლება პრიორიტეტია.''
''ნაძალადევის ეტალონი მოსწავლის'' ტიტულის მფლობელიგიორგი რობაქიძე, ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატის გრანდიოზულ ფინალში მიიღებს მონაწილეობას.
მანამდე ინტელექტ-შეჯიბრი გრძელდება. ''ეტალონი" 2016-2017
სასწავლო წელს საქართველოს ყველა ქალაქსა და მუნიციპალიტეტს ესტუმრება და
ადგილზევე გამოავლენს ''ეტალონ მოსწავლეებს''.
''ეტალონი
თბილისის'' პროექტი ქალაქ თბილისის მერიის განათლების, სპორტის და
ახალგაზრდულ საქმეთა საქალაქო სამსახურის ფინანასური მხარდაჭერითა და
განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს პარტნიორობით მიმდინარეობს.
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“