მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
კიროვაკანის სომხურენოვან სკოლაში მოსწავლეთა ინტერესის სფეროს გათვალისწინებით, ორი ერთმანეთისგან განსხვავებული დისციპლინის ინტეგრირებულად სწავლება გააქტიურდა.
სკოლაში განხორციელდა ერთ-ერთი ინტეგრირებული გაკვეთილი, რომელიც დაიგეგმა სკოლის დირექტორის, სამოქალაქო განათლების მასწავლებლისა და ქართული ენის მასწავლებლის თანამონაწილეობით.
შეირჩა ინტეგრირებული გაკვეთილის თემა - ძალადობა. გაკვეთილი მე-10 და მე-11 კლასებში ჩატარდა. აქტივობების შერჩევაში მონაწილეობა მიიღეს ამ კლასების მოსწავლეებმა.
საკითხებზე მსჯელობა როგორც სომხურ, ასევე ქართულ ენაზე მიმდინარეობდა. მოსწავლეებმა გააცოცხლეს სიტუაციები, რითაც წამოჭრეს არსებული პრობლემები რეალური ცხოვრებიდან, აზრი გამოთქვეს ამავე პრობლემების გადაჭრის გზებზე და საბოლოოდ შეთანხმდნენ მთავარზე - არა ძალადობას!
''აღსანიშნავია, რომ საკმაოდ საინტერესო მსვლელობა ჰქონდა ორი საგნის ინტეგრაციას. მოსწავლეები აქტიურად ჩაერთნენ საგაკვეთილო პროცესში'' - აღნიშნეს მასწავლებლებმა.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
საინტერესოა, როგორ აფასებენ მშობლიური ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო პროგრამის შემცირებას პროფესიონალები
„მოსწავლეების მოთხოვნით ამოვიღეთ ეს ნაწარმოებები პროგრამიდან“... - პრემიერი განათლების სისტემაზე საუბრობს
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს მოტივირებულ, ბედნიერ, ინტელექტუალურ და თვითშეფასების უნარის მქონე მოსწავლეებს“
საინტერესოა, როგორ აფასებენ მშობლიური ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო პროგრამის შემცირებას პროფესიონალები
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა