მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროსა და ბრიტანეთის საბჭოს (British Council) ორგანიზებით, ინკლუზიური განათლებაზე კონფერენცია გაიმართა. კონფერენციაზე განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრომ მიმდინარე საქმიანობის შესახებ ანგარიში წარმოადგინა, სადაც კიდევ ერთხელ გაესვა ხაზი განათლების სისტემაში ინკლუზიური განათლების, ინკლუზიური განათლების პოლიტიკის პრაქტიკაში განხორციელებისა და სკოლებში ინკლუზიური კულტურის ჩამოყალიბების მნიშვნელობას.
კონფერენციის ფარგლებში იმსჯელეს სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეებისთვის განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს მიერ დანერგილი სპეციალური საგანმანათლებლო სერვისების საჭიროებასა და სასწავლო გეგმების მნიშვნელობაზე, სკოლის მიღმა დარჩენილი მოსწავლეების, სკოლის მიღმა დარჩენის მაღალი რისკის ქვეშ მყოფ მოსწავლეთა მიმართ პრევენციის მექანიზმის განვითარების საკითხებზე და სხვა.
ბრიტანეთის საბჭოს მხარდაჭერით, კონფერენციის მონაწილეებმა მოისმინეს ბრიტანელი კონსულტანტის დევიდ ქრებთრის ლექციები თემებზე: „დიდი ბრიტანეთის პოლიტიკა და პრაქტიკა“, „ინდივიდუალური საგანმანათლებლო გეგმები“, და „10 მიდგომა ინკლუზიისადმი“.
კონფერენცია საქართველოს განათლებისა და მეცნიერები მინისტრმა ალექსანდრე ჯეჯელავამ გახსნა, ღონისძიებას ესწრებოდნენ მინისტრის მოადგილე ლია გიგაური, დიდი ბრიტანეთის ელჩი საქართველოში ჯასტინ მაკენზი სმიტი, საერთაშორისო და არასამთავრობო ორგანიზაციების წარმომადგენლები და საჯარო სკოლების დირექტორები.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ქულას მუშაობის დასრულებისთანავე დაინახავთ - NAEC ინფორმაციას ავრცელებს
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
გალაკტიონს მცირე ხელფასი ჰქონდა, ისევე, როგორც ყველა მის კოლეგას...
ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე