მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატი „ეტალონი“ გამორჩეული ახალგაზრდების მონაწილეობით, მარტვილის N1 საჯარო სკოლაში ჩატარდა, სადაც „მარტვილის ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა.
ღონისძიებას მარტვილის მუნიციპალიტეტის საკრებულოს თავმჯდომარე ალექსი გაბისონია, მერიის კულტურის, განათლების, სპორტის, ტურიზმის, ძეგლთა დაცვისა და ახალგაზრდობის საქმეთა სამსახურის უფროსი მურმან წოწორია, მარტვილის რესურსცენტრის წარმომადგენელი ბუთხუზი წულაია, საგანმანათლებლო სექტორის წარმომადგენლები, სკოლის დირექტორები და პედაგოგები ესწრებოდნენ.
„მარტვილის ეტალონი მოსწავლის“ ტიტული დიდი ჭყონის N1 საჯარო სკოლის მე-9 კლასის მოსწავლე ლუკა ნაჭყებიამ მოიპოვა.
დიდი ჭყონის N1 საჯარო სკოლის დირექტორი დავით ნაჭყებია გამარჯვებულს განსაკუთრებულად ნიჭიერ მოსწავლედ ახასიათებს:
„ლუკა ძალიან ნიჭიერი მოსწავლეა. იმპულსური არ არის. როდესაც შეკითხვებს უსვამენ, ფიქრობს და მხოლოდ მას შემდეგ პასუხობს, როცა საკუთარ თავში დარწმუნებულია. ეს მისი გამოკვეთილი თვისებაა. გარდა ამისა, ძალიან კორექტულია. მოსწავლე, რომელიც კარგად სწავლობს, ბუნებრივია, კარგი ქცევითაც გამოირჩევა. ლუკას ბებია მასწავლებელი იყო, დედაც მასწავლებელია და შეიძლება ითქვას, მისი გამარჯვება ლოგიკურია. ლუკა სპორტშიც გამოირჩევა. მაგალითად, ფეხბურთს კარგად თამაშობს.
პროგნოზის თქმა ძალიან რთულია, მაგრამ ლუკა ძალიან ჭკვიანი, შრომისმოყვარე ბავშვია და ბევრს კითხულობს. მესამე ეტაპისთვის მოვემზადებით. ლუკას, მის მშობლებს და დამრიგებელს გავესაუბრები, რომ ლუკას ინტერესების გათვალისწინებით, სათანადო ღონისძიებები ერთობლივად დავსახოთ.
„ეტალონი“ არა მხოლოდ ჩვენს სკოლაში, არამედ ქვეყნის მასშტაბით ძალიან პოპულარულია. ჩვენ ასეთი ღონისძიებებისთვის ყოველთვის ენთუზიაზმით ვემზადებით. ჩვენი სკოლისთვის „ეტალონთან“ თანამშრომლობა ძირითადი და პრიორიტეტული მიმართულებაა. ინტელექტ-ჩემპიონატის კუთხით არ გამოვრიცხავ, რომ კიდევ უფრო მეტი მოსამზადებელი სამუშაოს საჭიროებაც გამოიკვეთოს“.
„მარტვილის ეტალონი მოსწავლე“ ამბობს, რომ გამარჯვება ძალიან ემოციური იყო. ლუკა ნაჭყებია სხვა მონაწილეებს რჩევებსაც უზიარებს:
„ეტალონი“ გამარჯვება ჩემთვის ემოციური იყო, რადგან მუნიციპალურ ჩემპიონატზე პირველად გავედი. კონკურსს თან ნერვიულობა ახლდა, თუმცა რომ მოვიგე მერე ნერვიულობაც გაქრა. „ეტალონისთვის“ დამოუკიდებლად ვემზადებოდი, წიგნებსა და გაზეთებს ვკითხულობდი.
ძალიან კარგი შეკითხვები იყო. ვფიქრობ, საშუალო სირთულის. თუ მოემზადები რთული არა რის. შეკითხვების უმეტესობა სკოლის მასალიდან იყო და მათზე პასუხები შეიძლება ბევრ მოსწავლეს ჰქონოდა.
მე ყველა მოსწავლეს წარმატება ვუსურვე. უპირველეს ყოვლისა, არ უნდა ინერვიულონ, რომ არ გაუჭირდეთ. თუ ინერვიულებენ, ეს მათთვის ძალიან ცუდი იქნება. „ეტალონი“ ძალიან კარგი პროექტია და კარგი იქნება ტელევიზიით თუ დაბრუნდება“.
შეჯიბრში გამარჯვებულმა „მარტვილის ეტალონი მოსწავლის“ ტიტული და საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატის გრანდიოზულ ფინალში მონაწილეობის უფლება მოიპოვა“.
„ეტალონი“ 2019-2020 სასწავლო წელსაც ტრადიციულად საქართველოს ყველა ქალაქსა და მუნიციპალიტეტს ესტუმრება და „ეტალონ მოსწავლეებს“ადგილზევე გამოავლენს. კონკურსი სამ ეტაპად მიმდინარეობს: პირველი ეტაპზე სკოლებში იმართება შესარჩევი ტესტირებები, მეორე ეტაპი-ადგილზე, მუნიციპალიტეტსა თუ თვითმმართველ ქალაქში „ეტალონის“ შემოქმედებითი გუნდის სტუმრობასა და ღონისძიების ჩატარებას გულისხმობს. „ეტალონის“ მიმდინარე სეზონი კი სასწავლო წლის ბოლოს გრანდიოზული ფინალით დაგვირგვინდება.
იხილეთ ასევე:
გთავაზობთ მარტვილის ინტელექტ-ჩემპიონატის ყველაზე მაღალქულიანი მოსწავლეების რეიტინგს
მარტვილის მოსწავლეთა საყურადღებოდ
მარტვილის „ეტალონის“ II ეტაპის მონაწილეთა სია ცნობილია
„მოსწავლეები ტესტირების საკითხებს დღემდე განიხილავენ“ - მარტვილში ინტელექტ-ჩემპიონატის I ტური ჩატარდა
იხილეთ ფოტოები
სრული ფოტოკოლაჟის სანახავად გადადით ბმულზე
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
საბავშვო ბაღების დაფინანსება 16 მილიონით მცირდება - თბილისის 2025 წლის ბიუჯეტის პროექტი ცნობილია
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
6 ყველაზე რთული გამოცდა მსოფლიოში
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა
ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე