მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
რა დროს არ შეფასდება მასწავლებლის აქტივობები და არ მიენიჭება მას კრედიტქულა - ასეთ 5 შემთხვევას, მასწავლებლის მიერ განხორციელებული სავალდებულო აქტივობებისა და დამატებითი საქმიანობების შეფასების ინსტრუმენტების დებულება ითვალისწინებს.
„მასწავლებლის შეფასების სტანდარტიზებული ინსტრუმენების დამტკიცების შესახებ“ დოკუმენტში ცვლილებები მასწავლებლის პროფესიული განვითარებისა და ეროვნული ცენტრის დირექტორის ბერიკა შუკაკიძის ბრძანებით შევიდა.
სწორედ აღნიშნული დოკუმენტის ზოგად დებულებაშია განსაზღვრული, ის შემთხვევები, როდესაც მასწავლებლის აქტივობები არ შეფასდება და მას კრედიტქულა არ მიენიჭება.
ასეთი შემთხვევებია:
ა) თუ მასწავლებელი წარმოადგენს აქტივობას, რომელიც შეფასებულია სხვა აქტივობის, ან 2011-2014 წლების „მასწავლებლის პროფესიული განვითარების სქემის“ ფარგლებში;
ბ) თუ მასწავლებელი არ იცავს საავტორო უფლებებს (პლაგიატი);
გ) თუ მასწავლებელი სრულად არ წარმოადგენს მოთხოვნილ დოკუმენტაციას;
დ) თუ მასწავლებლის შეფასების ჯგუფს აქვს საფუძვლიანი და დასაბუთებული ეჭვი, რომ რეალურად არ განხორციელებულა მასწავლებლის მიერ წარმოდგენილი აქტივობა;
ე) თუ მასწავლებელი წარმოადგენს 2017 წლის 26 იანვრის საქართველოს მთავრობის N35 დადგენილების მიხედვით მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემაში დამატებულ აქტივობებს, რომლებიც განახორციელა 2016-2017 სასწავლო წლამდე.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ცვლილებები სკოლის დირექტორებს, მასწავლებლებსა და რესურსცენტრების ხელმძღვანელებს შეეხება - მთავრობის 2025 წლის გეგმა ცნობილია
ფავორიტიზმი, სუბიექტური დამოკიდებულება... კიდევ რა გამოწვევები ახლავს ბაღებში შიდა კონკურსით კადრების დასაქმებას
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
პროექტი მოსწავლეებისთვის აღმოჩნდა აქტიუალური და მეტად საინტერესო