მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
„15 წლის განმავლობაში არც ერთხელ არ ყოფილა შემთხვევა, რომ რომელიმე საგნის საგამოცდო ტესტი აცდენილი ყოფილიყო საგამოცდო პროგრამასა და შესაბამისად სასწავლო გეგმას“, - აღნიშნულ განცხადებას შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრის დირექტორის მოადგილე კახა ჯამბურია, ეკონომიკური თანამშრომლობისა და განვითარების ორგანიზაციის (OECD) მიმოხილვაში გამოთქმული შეფასების საპასუხოდ აკეთებს.
ეკონომიკური თანამშრომლობისა და განვითარების ორგანიზაციის (OECD) მიმოხილვაში აღნიშნულია, რომ „ერთიანი ეროვნული გამოცდის ყველა ნაწილი არ არის შესაბამისობაში სასწავლო გეგმასთან, რამაც შეიძლება შეაფერხოს სწავლა-სწავლების პროცესი საქართველოს სკოლებში“.
შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრის დირექტორის მოადგილის კახა ჯამბურიას განცხადებას etaloni.ge უცვლელად გთავაზოთ:
„ეკონომიკური თანამშრომლობისა და განვითარების ორგანიზაციის (OECD) მიმოხილვაში დაშვებულია შეცდომა: „ერთიანი ეროვნული გამოცდის ყველა ნაწილი არ არის შესაბამისობაში სასწავლო გეგმასთან, რამაც შეიძლება შეაფერხოს სწავლა-სწავლების პროცესი საქართველოს სკოლებში“.
15 წლის განმავლობაში (რაც ერთიანი ეროვნული გამოცდები ტარდებოდა) არც ერთხელ არ ყოფილა შემთხვევა, რომ რომელიმე საგნის საგამოცდო ტესტი (ან თუნდაც ერთი კონკრეტული დავალება) აცდენილი ყოფილიყო საგამოცდო პროგრამასა და შესაბამისად სასწავლო გეგმას. საინტერესოა, რა მონაცემებით ხელმძღვანელობდა ეკონომიკური თანამშრომლობისა და განვითარების ორგანიზაცია, როდესაც ზემოთ მოხმობილ შენიშვნას იძლეოდა ან მსგავს რეკომენდაციას გვთავაზობდა: „უნდა გაიზარდოს ერთიანი ეროვნული გამოცდის შესაბამისობა სასწავლო გეგმასთან იმ რეგრესის ეფექტის შესამცირებლად, რომელსაც ის ქმნის“, - აცხადებს კახა ჯამბურია.
იხილეთ ასევე: ეროვნული გამოცდის ყველა ნაწილი არ შეესაბამება სასწავლო გეგმას, რამაც შეიძლება შეაფერხოს სწავლა-სწავლების პროცესი - OECD-ის რეკომენდაციები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ცვლილებები სკოლის დირექტორებს, მასწავლებლებსა და რესურსცენტრების ხელმძღვანელებს შეეხება - მთავრობის 2025 წლის გეგმა ცნობილია
ფავორიტიზმი, სუბიექტური დამოკიდებულება... კიდევ რა გამოწვევები ახლავს ბაღებში შიდა კონკურსით კადრების დასაქმებას
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
პროექტი მოსწავლეებისთვის აღმოჩნდა აქტიუალური და მეტად საინტერესო