სიახლეები
სიახლეები

''აღმოჩნდა, რომ არსებული ეროვნული სასწავლო გეგმის დანერგვა სკოლებში ვერ მოხდა'' - მაია მიმინოშვილი
03-06-2017
-
+


შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტის ორგანიზებით, სასტუმრო "ბილტმორში" კონფერენცია ''სახელმწიფო და საერთაშრისო შეფასება: სასკოლო განათლების ძირითადი გამოწვევები'' მიმდინარეობს.

ცენტრის ხელმძღვანელის მაია მიმინოშვილის განცხადებით, კონფერენცია აქტუალური განსაკუთრებით მას შემდეგ გახდა,რაც მეთორმეტეკლასელების გარკვეულმა ნაწილმა საატესტატო გამოცდებში ბარიერი ვერ გადალახა. 

''ყურადსაღები გამოწვევაა ის, რომ სოფლისა და ქალაქის სკოლების მოსწავლეების შედეგებს შორის დიდი სხვაობაა. ეს უკვე ნიშნავს, რომ ჩვენ ვარღვევთ ფუნდამენტურ - თანაბარი განათლების ხელმისაწვდომობის პრინციპს. კვლევების მიხედვით, სამწუხაროდ, ქალაქის სკოლის მოსწავლეებს გაცილებით უკეთესი შედეგები აქვთ, ვიდრე სოფლის სკოლის მოსწავლეებს, თუმცა რომელიმე სოფელს და რაიონს ვერ გამოვყოფ. ეთნიკური უმცირესობების სკოლებში კიდევ უფრო დაბალი შედეგებია,"- აღნიშნა მაია მიმინოშვილმა.

შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრის ხელმძღვანელის თქმით, მასწავლებლების კვალიფიკაციას ამ შედეგებზე დიდი გავლენა აქვს, თუმცა, პირველ რიგში, პრობლემების გამომწვევ მიზეზებს შორის განათლების სისტემის სწორად მოწყობის საკითხია.

''აღმოჩნდა, რომ არსებული ეროვნული სასწავლო გეგმის დანერგვა სკოლებში არ არის შესაძლებელი. მიღწეულ ეროვნულ სასწავლო გეგმასა და დაგეგმილ ეროვნულ სასწავლო გეგმას შორის დიდი სხვაობაა. ასე რომ, მხოლოდ პედაგოგებზე ვერ ვისაუბრებთ," - აღნიშნა მაია მიმინოშვილმა.

კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის საბჭო სხდომას 27 დეკემბერს გამართავს 

სტუდენტების 2 კატეგორია, რომელიც 500 და 700 ლარით დაფინანსდება - მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტი

რატომ უნდა დაიწეროს ნიშნები სკოლაში - მოსწავლის შეფასების მიზნები, პრინციპები, ამოცანები

პიროვნება

„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“

„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“

სპორტული შეჯიბრებები, რადგან ამ დროს იქმნებოდა საუკეთესო, პოზიტიური თანამშრომლობითი გარემო და მიყალიბდებოდა ემპათიის უნარი თანატოლის მიმართ 

ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი მიზანდასახულნი, შრომისმოყვარენი და შემოქმედებითნი არიან
სკოლები

მათ იცეკვეს, იმღერეს, სიტყვა წარმოთქვეს და შემოდგომაზე ვრცლად ისაუბრეს

არმატებულ სპორტსმენებს სკოლაში მოსწავლეებმა და პედაგოგებმა საზეიმო დახვედრა მოუწყვეს

 ღონისძიებას მასწავლებლები:  ლალი წულაია და ელენე სიხარულიძე, ხელმძღვანელობდნენ 

საინტერესო

6 ყველაზე რთული გამოცდა მსოფლიოში

მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა 

ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე

AI განმარტებით, მასწავლებლის ჩაცმულობა მაინც დამოკიდებულია სკოლის კულტურასა და პოლიტიკაზე 

სიახლეები
საზოგადოება