მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ახალი საგანი „თავდაცვა და უსაფრთხოება“, რომელის სწავლებაც პილოტირების რეჟიმში 2019-2020 სასწავლო წლიდან უნდა დაწყებულიყო, სკოლებში ჯერ არ შესულა.
აღნიშნულის მიზეზად თავდაცვის სამინისტროს წარმომადგენელი ამბობს, რომ არ მომზადებულა სახელმძღვანელო, რომლითაც საგნის სწავლება უნდა დაწყებულიყო.
„სახელმძღვანელო დამუშავების პროცესშია და პროექტი ჯერ არ დაწყებულა“ - განაცხადა etaloni.ge-სთან თავდაცვის სამინისტროს წარმომადგენელმა.
შეგახსენებთ, რომ ინიციატივა 2018 წლის ბოლოს საზოგადოებას თავდაცვის მინისტრმა ლევან იზორიამ და განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის მინისტრის მოადგილე ირინა აბულაძემ გააცნეს.
როგორც აბულაძე მაშინ აცხადებდა: „საგნის უნიკალურობა იმაში მდგომარეობს, რომ საკმაოდ პრაქტიკული კურსია - მოსწავლეებს აცნობს ეროვნული გმირების შესახებ ისტორიებს, ასევე უახლესი ისტორიის ფაქტებზე აკეთებს აქცენტს, მათ შორის 2008 წლის აგვისტოს ომზე და ა.შ“.
სახელმძღვანელო პილოტირების პროექტის სახით მზადდებოდა და გავრცელებული ინფორმაციის მიხედვთ, თავდაპირველად 20-მდე სკოლაში უნდა შესულიყო. საგნის მასწავლებლები კი სამხედრო პირები უნდა ყოფილიყვნენ, რომელებსაც გადამზადების მიზნით ტრენინგები უტარდებოდათ. მიუხედავად ამისა, პროექტი ამ დრომდე არ დაწყებულა და არც სამომავლო თარიღია ცნობილი.
იხილეთ ასევე: აგვისტოს ომის ისტორიას მოსწავლეები 2019 წლიდან ისწავლიან - სკოლებში ახალი საგანი დაინერგება
მოსწავლეები აგვისტოს ომის ისტორიას ისწავლიან - სკოლებში ახალი საგანი დაინერგება
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ცვლილებები სკოლის დირექტორებს, მასწავლებლებსა და რესურსცენტრების ხელმძღვანელებს შეეხება - მთავრობის 2025 წლის გეგმა ცნობილია
ფავორიტიზმი, სუბიექტური დამოკიდებულება... კიდევ რა გამოწვევები ახლავს ბაღებში შიდა კონკურსით კადრების დასაქმებას
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
პროექტი მოსწავლეებისთვის აღმოჩნდა აქტიუალური და მეტად საინტერესო