მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
გარე დაკვირვების გაკვეთილის დაგეგმვა 150 ლარად - ასეთი შეთავაზება აქვთ პედაგოგებისთვის საკონსულტაციო ცენტრებს. მსგავსი შინაარსის სარეკლამო პოსტების ნახვა სოციალურ ქსელში მრავლად შეიძლება.
მიმზიდველი სარეკლამო განცხადება, რომელსაც პედაგოგებისთვის ერთ-ერთი ცენტრი აქვეყნებს, ასეთია:
„5 გაკვეთილის გეგმის ერთობლივად მომზადების+რეფლექსიის+აპელაციის ჯამური საფასურია 150 ლარი. წინასწარ არ იხდით არცერთ თეთრს, მხოლოდ მას შემდეგ ხდება ანგარიშსწორება, რაც მასწავლებელთა სახლი დადებითად შეგიფასებთ გეგმებს. ამასთან, გეგმის დახარვეზების შემთხვევაში კომპანია უზრუნველყოფს აპელაციის მომზადებასა და წარდგენას ფინანსური ვალდებულების (50 ლარი) დაფარვის ჩათვლით. ჯგუფებთან მუშაობის გარდა, გთავაზობთ, დისტანციურ თანამშრომლობასაც (სატელეფონო კონსულტაცია, ელ.ფოსტა, მესენჯერი და სხვა პლატფორმები).
გაითვალისწინეთ, გაკვეთილის გეგმები იწერება უშუალოდ მასწავლებლის აქტიური თანამონაწილეობით და ჩართულობით, სამუშაო პროცესში, ეტაპობრივად“.
აღნიშნული შესაძლებლობას მასწავლებელთა ნაწილი თავის სასარგებლოდ გამოიყენებს, თუმცა ისინი ამას საჯაროდ, რა თქმა უნდა არ აღიარებენ. პედაგოგთა ნაწილი კი შეთავაზების შესახებ უკმაყოფილებას გამოთქვამს. გთავაზობთ, მათი კომენტარების ნაწილს:
„ნეტა, რა უნდა ისეთ პედაგოგს სკოლაში, რომელსაც სხვა უწერს გეგმას. ასეთი მასწავლებლების ადგილი არ არის ბავშვებთან“.
„ანუ მასწავლებელს რომელსაც სურს გახდეს წამყვანი 150 ლარად დაუწერენ გეგმას... და ახლა მაინტერესებდა მთავარი კითხვა - იმ კლასში, სადაც მასწავლებელი გაკვეთილს ატარებს, სადაც მხოლოდ მისი ნაცნობ-შესწავლილი მოსწავლეები არიან, გარე პირი დაუწერს გეგმას? ანუ მან უკეთ იცის რა აქტივობები გაწეროს გეგმაში? რატომ ასწავლიან ასეთი მასწავლებლები სკოლაში, როცა გარე პირი უწერთ გაკვეთილის გეგმას მაღალი სტატუსის - წამყვანობისთვის!“.
„რა „ვერ გავიგე“ იცით? ამდენი კვლევა, შიდა თუ გარე დაკვირვება, კრედიტქულები... რისთვის არის საჭირო თუ შემდეგ არ განახორციელე? რატომ უნდა ამადლიდეს თავს მასწავლებელი მოსწავლეს, რომ ის სერთიფიცირებულია? ასე მგონია მოიპოვეს ანაზღაურება და მორჩა.. გაკვეთილი ვის ახსოვს?...ძალიანაც ვიცავდი კოლეგიალობას, მაგრამ ფაქტი?...“.
„ისე მე მაინტერესებს თვითონ რატომ ვერ წერს მასწავლებელი გეგმას, რად უნდა სხვისი გასწორებული ?!“.
აღნიშნულ საკითხზე მასწავლებლის სახლის პოზიცია ჩვენთვის უცნობია. არაერთი მცდელობის მიუხედავად, მათ ჩვენთან კომენტარი არ გააკეთეს.
ცნობისთვის, გარე დაკვირვების გეგმა არის მასწავლებლებისთვის სტატუსის ამაღლების შესაძლებლობა. პედაგოგი, რომელიც გარე დაკვირვებისთვის რეგისტრირდება, წარადგენს გეგმას. შემდეგ მასწავლებლის სახლის წარმომადგენელი ესწრება მას გაკვეთილზე. შესაბამისად, დამკვირვებლის შეფასების მიხედვით, პედაგოგს ან შეეცვლება სტატუსი ან არა.
იხილეთ ასევე:
მასწავლებლების საყურადღებოდ - გარე დაკვირვების ახალი წესი დამტკიცდა
გარე დაკვირვებაზე რეგისტრაციის გავლის თარიღი ცნობილია
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
რა შემთხვევაში მიიჩნევა სწავლის შედეგი მიღწეულად
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს
სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ
მოსწავლეების ფანტაზია უსაზღვროა და საჩუქარს, ძირითადად, ადრესატის გემოვნებიდან გამომდინარე არჩევენ