მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
„არ მინდა ყალბი ილუზიები შევქმნა, ინგლისურის სწავლება ჩვენთან არ დგას სათანადო დონეზე“, - აღნიშნავს შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრის უცხოური ენების ჯგუფის ხელმძღვანელი რუსუდან ტყემალაძე და აცხადებს, რომ ინგლისური ენა მაღალ დონეზე იმ მოსწავლეებმა იციან, რომელთა ოჯახებსაც შეუძლიათ შვილებს სკოლის გარეთ დამატებითი განათლება მისცენ.
რუსუდან ტყემალაძის თქმით, უცხოური ენების ცოდნის დაბალი დონის მიუხედავად აბიტურიენტების უმრავლესობას ერთიანი ეროვნული გამოცდების ბარიერის დაძლევა არ უჭირს.
„ბოლო საერთაშორისო კვლევამაც ცხადყო, რომ ინგლისურ ენაში მოსწავლეთა ცოდნის დონე სახარბიელო არ არის, მაგრამ ჩვენს შემთხვევაში მოქმედებს ის რომ გამსვლელი ბარიერი არის ძალიან დაბალი - 20% . აბიტურიენტი შეიძლება ძალიან სუსტად ფლობდეს ენას, მაგრამ ბარიერი მაინც გადალახოს. ასეთი უცნაური სურათი ისახება, სტატისტიკური ანალიზის შედეგებით.
აბიტურიენტთა 7-8% არის, რომლებიც ძალიან კარგად ფლობენ ინგლისურს, თუმცა არის უფრო მეტია იმ აბიტურიენტების რიცხვი, რომლებიც ლახავენ ზღვარს, მაგრამ მათი დონე ძალიან დაბალია.
არ მინდა ყალბი ილუზიები შევქმნა, ინგლისურის სწავლება არ დგას ჩვენთან სათანადო დონეზე. სასურველია სკოლებში გაუმჯობესდეს ცოდნის დონე. ჩვენ ფონს გავდივართ გამოკვეთილად კარგი მოსწავლეებითა და აბიტურიენტებით, რომლებიც ან კერძო სკოლებში ემზადებიან, ან მშობლებს აქვთ საშუალება საზღვარგარეთ გაუშვან. ეს ოჯახები ისეთ სოციალური წრის წარმომადგენლები არიან, რომლებსაც შეუძლიათ თავიანთ შვილებს უცხო ენა კარგად შეასწავლონ“, - განაცხადა რუსუდან ტყემალაძემ.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
განმარტებაში ვკითხულობთ, რომ დასკვნის ოფიციალურად მიღების შემდეგ, ცენტრი აღნიშნულ გადაწყვეტილებას გაასაჩივრებს
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს
სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ
მოსწავლეების ფანტაზია უსაზღვროა და საჩუქარს, ძირითადად, ადრესატის გემოვნებიდან გამომდინარე არჩევენ