მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
20 დეკემბერს პროექტის „ახალი სკოლის მოდელი“ შემაჯამებელი ორდღიანი ფორუმი გაიხსნა. ფორუმის მიზანი იყო ფართო საზოგადოებისთვის პროექტის მიმდინარეობის შესახებ ინფორმაციის მიწოდება და ერთწლიანი მუშაობის შედეგების გაცნობა. ფორუმში აქტიურად იყო ჩართული და მონაწილეოდა თბილისის N 61 საჯარო სკოლა.
პროექტი „ახალი სკოლის მოდელი“ განათლების სფეროში მიმდინარე რეფორმების გაგრძელებას წარმოადგენს. ის 2019 წელს დაიწყო და 2024 წლამდე საქართველოს ყველა სკოლას დაფარავს.
პროექტის მიზანია საქართველოს სკოლებში მიმდინარე სწავლა-სწავლების ხარისხის ამაღლება და სასკოლო კლიმატის გაჯანსაღება. ეს გულისხმობს სასკოლო ცხოვრების დაახლოებას რეალურ ცხოვრებასთან და ამ გზით სასწავლო პროცესის გამოცოცხლებას, საკლასო ოთახის გადაქცევას მოსწავლეთა შემოქმედებითი და შემეცნებითი ძალების განვითარების სარბიელად, სასკოლო შემოქმედებითი ინიციატივების ხელშეწყობას, თანამშრომლობითი გუნდური მუშაობის კულტურის დანერგვას.
21 დეკემბერს პროექტის „ახალი სკოლის მოდელი“ ორდღიანი ფორუმი დასრულდა. ფორუმის მეორე დღეს გაიმართა პანელური სესიები თემებზე „განმავითარებელი შეფასება“, „დიფერენცირებული სწავლება“, „ტექნოლოგიების გამოყენება სასწავლო პროცესში“, „ინკლუზიური განათლება“ და „მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლა-სწავლება“.
პანელურ სესიებს უძღვებოდნენ საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროს სკოლამდელი და ზოგადი განათლების განვითარების დეპარტამენტის ექსპერტები. შეხვედრებზე რეფორმაში მონაწილე სკოლის მასწავლებლებმა მონაწილეებს გაუზიარეს პროექტის ფარგლებში განხორციელებული საუკეთესო პრაქტიკა.
პანელური სესიის თემა: „ინკლუზიური განათლება“ წარმოადგინეს თბილისის N61 საჯარო სკოლის პედაგოგებმა: ია გაგუამ, ფიქრია კუჭუაშვილმა და ნაია ენდელაძემ. მათ დამსწრე საზოგადოებას გაუზიარეს პროექტის ფარგლებში მიღებული გამოცდილება და წარმოადგინეს კომპლექსური დავალებების ნიმუშები სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეთათვის შემდეგ საგნებში: ქართული ენა და ლიტერატურა, ბუნებისმეტყველება, სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება.
დამსწრე საზოგადოების მხრიდან დიდი დაინტერესება და მოწონება დაიმსახურა პედაგოგების მიერ წარმოდგენილმა პრეზენტაციებმა.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ცვლილებები სკოლის დირექტორებს, მასწავლებლებსა და რესურსცენტრების ხელმძღვანელებს შეეხება - მთავრობის 2025 წლის გეგმა ცნობილია
ფავორიტიზმი, სუბიექტური დამოკიდებულება... კიდევ რა გამოწვევები ახლავს ბაღებში შიდა კონკურსით კადრების დასაქმებას
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
პროექტი მოსწავლეებისთვის აღმოჩნდა აქტიუალური და მეტად საინტერესო