სიახლეები
სიახლეები

სკოლებში დიფერენცირებული სწავლების აქტიურად დანერგვასთან დაკავშირებით სამუშაო შეხვედრა გაიმართა
14-06-2017
-
+


„ათასწლეულის გამოწვევის ფონდი - საქართველოს“ მასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთა პროფესიული განვითარების პროექტის ფარგლებში, რომელსაც სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი ახორციელებს გაიმართა სამუშაო შეხვედრა დიფერენცირებული სწავლების მიდგომების სკოლაში აქტიურად დანერგვასთან დაკავშირებით.

შეხვედრას პროექტის საკონსულტაციო ჯგუფის, IREX-ის საკლასო შეფასების ექსპერტი, სარა ბივერი უძღვებოდა.

უცხოელმა კოლეგამ შეხვედრის მონაწილეებს გააცნო არსებული საერთაშორისო საუკეთესო პრაქტიკა იმასთან დაკავშირებით, თუ როგორ უნდა ამაღლდეს მასწავლებელთა კომპეტენცია დიფერენცირებული სწავლების მიმართულებით. ვორქშოფი წარიმართა კონკრეტული ინსტრუმენტებისა და საგანმანათლებლო ტექნოლოგიების მოდელირებით. განიხილეს დიფერენცირებასთან დაკავშირებული რეალური შემთხვევები.

სარა ბივერის განცხადებით, დიფერენცირებული სწავლება მნიშვნელოვანია ქართველი მასწავლებლებისთვის, რადგან ეს არის სწავლების იმგვარად ორგანიზება, როდესაც ყველა მოსწავლეს შეუძლია ისწავლოს და განვითარდეს. ,,მასწავლებელს, რომელიც დიფერენცირებულ სწავლებას მიმართავს, სწამს, რომ მოსწავლეთა საჭიროებებზე, მათ ინტერესებზე მორგებული სწავლება ყველა მოსწავლეს მისცემს განვითარების შესაძლებლობას. მცდარია აზრი, რომ ერთ მოსწავლეს შეუძლია სწავლა და მეორეს არა. სწავლა ყველა მოსწავლეს შეუძლია,“ - განაცხადა სარა ბივერმა.

დიფერენცირებული სწავლების მიმართულებით მასწავლებელთა კომპეტენციების ამაღლება მნიშვნელოვანია, რადგან, როგორც კვლევები ადასტურებს, მეთოდოლოგიურად არასწორმა სწავლების დიფერენცირებამ, შეიძლება მოსწავლეთა შორის მიღწევებში განსხვავება კიდევ უფრო გააღრმავოს. სწავლების დიფერენცირება არ გულისხმობს მხოლოდ სხვადასხვა სირთულის დავალების შერჩევას მოსწავლეთათვის, ან მოსწავლეთა ცოდნის დონის მიერ კლასიფიცირებას, ან მრავალრიცხოვან კლასებში ინდივიდუალური დავალებების შედგენას. არამედ ის გულისხმობს, მოსწავლეთა საჭიროებების, ინტერესების, დამოკიდებულებებისა თუ ღირებულებების გათვალისწინებით დაგეგმილ გაკვეთილს, რომელშიც ყველა მოსწავლე ჩართულია.

პროექტის ფარგლებში მიმდინარეობს მუშაობა პედაგოგებისთვის განმავითარებელი შეფასებისა და დიფერენცირებული სწავლების სახელმძღვანელოს შექმნის მიმართულებით. სამუშაო შეხვედრაზე წარმოდგენილ იქნა სახელმძღვანელოს სტრუქტურა, რომლის შესახებაც შეხვედრის მონაწილეებმა გამოთქვეს საკუთარი მოსაზრებები და წარმოადგინეს რეკომენდაციები.

„ათასწლეულის გამოწვევის ფონდი - საქართველოს“ პროექტს აფინანსებს ათასწლეულის გამოწვევის კორპორაცია და ახორციელებს სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი, საერთაშორისო საკონსულტაციო კომპანია IREX- ის ექსპერტული მხარდაჭერითა და განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროსთან თანამშრომლობით.

კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

სკოლაში მასწავლებლად დასაქმების მსურველთა რეგისტრაცია დაიწყო - დეტალები

მასწავლებლობის მაძიებლობის პერიოდის გავლის დამადასტურებელი დოკუმენტის ნიმუში დამტკიცდა

2200 ლარიანი ვაკანსია - განაცხადის წარდგენის ვადა 3 დღეში იწურება - რამდენი კადრი უნდა შეირჩეს

სად უნდა ნახოთ, გაქვთ თუ არა NAEC-ში ატესტატის მიიტანის ვალდებულება - დეტალური განმარტება

პიროვნება

„სასწავლო წლის დასასრულს საბაზისო საგნებში გამოცდებს დავამატებდი“,- მუხრანას საჯარო სკოლის მასწავლებელი მედეა ჩალაური

„როცა მშობელი, მასწავლებელი და მოსწავლე ერთმანეთის გაგებას ისწავლის, მაშინ სკოლა ბედნიერების სივრცე გახდება“- კუშის საჯარო სკოლის დირექტორი

„ჩვენი მოსწავლეების ოცნებაა, სკოლაში ხალხური სიმღერისა და ქართული საგალობლების წრე გაიხსნას“ - ტობანიერის საჯარო სკოლის პედაგოგის გზავნილი

სკოლები

14 აპრილს, საქართველოში დედაენის დღე აღინიშნება

კალიგრაფიისა და ესეების კონკურსი ალერტკარის საჯარო სკოლაში

ალერტკარის პირველი კლასის მოსწავლეებმა გემოების გამოცნობის სახალისო აქტივობაში მიიღეს მონაწილეობა

აქტივობის ფარგლებში ბავშვებმა ერთმანეთს გაუზიარეს მნიშვნელოვანი ინფორმაციები

პროექტში მონაწილეობდნენ გორისის საჯარო სკოლის მეცხრე კლასის მოსწავლეები

საინტერესო

მასწავლებელს მის დასახმარებლად რამდენიმე ხრიკის გამოყენება შეუძლია.

რა ხრიკები უნდა გამოიყენოთ მოსწავლესთან, რომელსაც დამახსოვრება უჭირს? - რჩევები მასწავლებლებისთვის 

სიახლეები
საზოგადოება