მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ბოლნისის მუნიციპალიტეტის სავანეთის საჯარო სკოლაში დაიწყო პროექტის განხორციელება თემაზე - „სააქტო დარბაზის ფუნქციონირება სკოლაში“.
პროექტის ინიციატორია მეათე კლასის ფოკუსჯგუფი, ხოლო ორგანიზატორი სამოქალაქო განათლების პედაგოგი - ლამზირა ოსეფაშვილი.
„პრობლემის ანალიზი: სკოლას არ გააჩნია სააქტო დარბაზი. მოსწავლეები ვერ ახდენენ საკუთარი შესაძლებლობების რეალიზებას, რადგან სხვადასხვა ტიპის ღონისძიება, საღამო, საახალწლო კარნავალი ტარდება სკოლის ფოიეში, რაც იწვევს დიდ ხმაურს, მოსმენაც კი შეუძლებელი ხდება. სკოლაში სააქტო დარბაზის ფუნქციონირებით დაინტერესებულნი არიან თემის წევრები, მშობლები. სასკოლო საზოგადოება, თემის ქალთა საზოგადოებამ ხელმოწერებიც კი შეაგროვა ამ კონკრეტულ საკითხზე.
არის დიდი საკლასო ოთახი, რომლის გადაკეთებაც შეიძლება სააქტო დარბაზად, თუმცა სკოლას ფინანსური რესურსები არ გააჩნია. ფინანსების მოძიების შემთხვევაში მოხდება სარემონტო ინვენტარის შეძენა, ჭერის, კედლებისა და იატაკის შეღებვა. მოწესრიგდება ოთახი, რომელიც უზრუნველყოფილი იქნება საჭირო ტექნიკით. ყოველივე ამის შემდეგ ოთახი დაიწყებს ფუნქციონირებას. შესაძლებელი გახდება მოწვეული სტუმრის მიღება, სკოლის პრიორიტეტების გამოყოფა, საკვანძო საკითხებზე მსჯელობა, სხვადასხვა სახის ღონისძიებების ჩატარება.
მაშ, ასე, სავანეთის საჯარო სკოლის მოსწავლეები იწყებენ სასიკეთო ცვლილების შეტანას სკოლაში“,-ნათქვამია სკოლის განცხადებაში.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ელექტრონული ჟურნალში სემესტრული ცვლილებების შეტანის ბოლო ვადა ცნობილია - ინფორმაცია მასწავლებლებისა და სკოლის ადმინისტრაციისთვის
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
ასევე მოსწავლეებმა შეასრულეს ფრანგული სიმღერა კინოფილმიდან „ჩარირამა“
აღსანიშნავია, რომ აღნიშნული კონკურსი საქართველოს საპატრიარქოსთან არსებული ახალგაზრდობის სულიერი და ინტელექტუალური განვითარების ცენტრმა გამოაცხადა
როგორც მე-9 კლასის მოსწავლე, ლუკა გვიყვება, ის და თავისი კლასი, რამდენიმე დღით, ბაკურიანში მიდიან
ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა - ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა