მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ბოლნისის მუნიციპალიტეტის სავანეთის საჯარო სკოლაში დაიწყო პროექტის განხორციელება თემაზე - „სააქტო დარბაზის ფუნქციონირება სკოლაში“.
პროექტის ინიციატორია მეათე კლასის ფოკუსჯგუფი, ხოლო ორგანიზატორი სამოქალაქო განათლების პედაგოგი - ლამზირა ოსეფაშვილი.
„პრობლემის ანალიზი: სკოლას არ გააჩნია სააქტო დარბაზი. მოსწავლეები ვერ ახდენენ საკუთარი შესაძლებლობების რეალიზებას, რადგან სხვადასხვა ტიპის ღონისძიება, საღამო, საახალწლო კარნავალი ტარდება სკოლის ფოიეში, რაც იწვევს დიდ ხმაურს, მოსმენაც კი შეუძლებელი ხდება. სკოლაში სააქტო დარბაზის ფუნქციონირებით დაინტერესებულნი არიან თემის წევრები, მშობლები. სასკოლო საზოგადოება, თემის ქალთა საზოგადოებამ ხელმოწერებიც კი შეაგროვა ამ კონკრეტულ საკითხზე.
არის დიდი საკლასო ოთახი, რომლის გადაკეთებაც შეიძლება სააქტო დარბაზად, თუმცა სკოლას ფინანსური რესურსები არ გააჩნია. ფინანსების მოძიების შემთხვევაში მოხდება სარემონტო ინვენტარის შეძენა, ჭერის, კედლებისა და იატაკის შეღებვა. მოწესრიგდება ოთახი, რომელიც უზრუნველყოფილი იქნება საჭირო ტექნიკით. ყოველივე ამის შემდეგ ოთახი დაიწყებს ფუნქციონირებას. შესაძლებელი გახდება მოწვეული სტუმრის მიღება, სკოლის პრიორიტეტების გამოყოფა, საკვანძო საკითხებზე მსჯელობა, სხვადასხვა სახის ღონისძიებების ჩატარება.
მაშ, ასე, სავანეთის საჯარო სკოლის მოსწავლეები იწყებენ სასიკეთო ცვლილების შეტანას სკოლაში“,-ნათქვამია სკოლის განცხადებაში.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ცვლილებები სკოლის დირექტორებს, მასწავლებლებსა და რესურსცენტრების ხელმძღვანელებს შეეხება - მთავრობის 2025 წლის გეგმა ცნობილია
ფავორიტიზმი, სუბიექტური დამოკიდებულება... კიდევ რა გამოწვევები ახლავს ბაღებში შიდა კონკურსით კადრების დასაქმებას
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
პროექტი მოსწავლეებისთვის აღმოჩნდა აქტიუალური და მეტად საინტერესო